Practica europeana e pentru tari europene. Romania e doar cu numele prin Uniunea Europeana din moment ce ies la iveala detalii si indicii foarte sinistre si horror despre practicile guvernamentale duse pana la acapararea si deformarea pietei imobiliare (si a economiei in final) in scopul spalarii de spagi. Asta daca mai e cineva care nu intelege caruselul speculativ piramidal imobiliar din ultimele trei decenii si ce rol a avut fiecare guvern in parte in el. Faptul ca nu exista pozitii publice din Parlamentul European despre ce se intampla in Romania ridica mari semne de intrebare legate de integritatea si modul in care acesta Uniune isi apara cetatenii si practicile exercitate asupra lor.
Legat de trenuri pe sub Bucuresti... n-ai sa vezi asa ceva, nu-s cuprinse in nici un fel de strategie si planuri strategice, ce exista la suprafata ramane din cauza acestor strategii militare, in special pentru platformele Faur-Republica (unde se presupune ca s-ar putea fabrica armament la nevoie). Niste strategii dinaintea internetului si a covidului as putea adauga.
Iar "trenul" de Oltenita va supravietui fix cat supravietuiesc automotoarele reciclate de cine mai stie unde, imi imaginez ca dupa VT624 or sa mai aduca altele. Este oarecum hilara in sine lansarea ideologiei trenurilor urbane(subterane) vazand doar ce ne permitem, pe infrastructura deja existenta... Cel mult putem sa o inghitim pe nemestecate si sa nu studiem daca se pupa cu particularitatile Bucurestiului si Romaniei exact in ideea ca facem infrastructura necesara ca sa reciclam si urmatoarele rame ce le vor avea de aruncat altii spre est. Caci iata, acest "junghi" urban zis tren in coasta sectorului 3 nu face altceva decat sa recicleze fumigenele altora.
Sa tii oamenii/cetatenii captivi in buza falimentului persoanal ca sa-i poti muta cu biciul unde ai nevoie de ei de pe un santier pe altul (eventual cu epave de "trenuri" primite pomana), de pe o infrastructura pe alta, fara sa cracneasca (ca n-au cum), asa cum a facut Romania fara sa realizeze chiar apartenenta castigata la Uniune si oportunitatile pe care raportat la Uniune nu le va mai putea oferi vreodata celor migreaza? Niste erori grave de
securitate nationala, daca pot spune.
De la cetatean se pretinde foarte mult din partea unor "conducatori" care nu fac altceva decat doar sa se gudure la piciorul stapanului ierarhic. Cea mai proaspata dovada este primarul sectorului 2 mai mult decat dornic sa scape rapid de gardurile tramvaiului 21 (si de tramvai cu totul de fapt, ca asta inseamna suspendarea lui pentru lucrari cu orizont nedefinit pentru metrou sau tren subteran sau alte vise) intru multumirea ex-premierului de pe insula Belin... scuzati, de pe insula Dobroiesti.
P.S. De departe cel mai amuzant este sa vezi
petrolarii discutand de trenuri pe sub Bucuresti prin aluviunile Dambovitei, probabil isi si imagineaza in ochiul mintii un monstru sacru pe sasiu ASEA (gen LEMA sa zicem) trecand cu 80 km/h pe sub bulevarde sa se prabuseasca si nebulinatele si imbulinatele din zona de la vibratii! Asta daca nu cumva desigur si agenda lor implica de asemenea reciclarea de rame de la altii, ca noi nu construim...
Infrastructura de transport este ca o colectie foarte drumoasa de carti de colorat pentru copii. Dai la copil carioci, el coloreaza fericit, tu iti faci treburile casnice nationale si cand a terminat copilu' de colorat si a facut iarba albastra si cerul verde si observa ca nu concorda ideea lui cu realitatile din jur el se bosufla si pe tine te doare in pix, ca l-ai fraierit si ti-ai facut treburile. Deci am putea sa coloram trenuri pe sub Bucuresti daca n-ar fi un nonsubiect. Macar centura feroviara supraterana de-ar fi functionala cap-coda, electrificat.