Las ca poate ne alegem cu vreun Quingdao Sifang surpriza asamblat la Arad. Ori de la chinezi ori de la rusi tot aia mi-e.

P.S. Romania are probleme grave pe toate palierele nu doar in
justitie. La noi costul tehnic nu prea are nimic in comun cu pretul. Preturile sunt scoase din burta. Tocmai din cauza amestecului de produse la gramada de pe toate pietele, din toate tarile de origine. Produse din comunism, cu produse din postcomunism, cu produse din neocomunism, cu produse din sclavagism si produse din UE care sunt facute in scarba absoluta de toata coruptia cu care se confrunta, la o scara cu totul noua, fata de comunism, unde coruptia presupunea mancare, haine si alte nimicuri. Ori asta inseamna haos nu economie. Pentru producatorii de haos poate parea oportun, doar ca este imprevizibil si greu de crezut ca va sfarsi asa cum si l-au conturat ei in minte.
In momentul asta cu Citaro H cu distributia scartaind din primul an de functionare si vibratiile din Otokar numai produse chinezesti si rusesti ne mai lipsesc, ca sa ne facem praf definitiv economiile, noi sa ni le omorim pe ale noastre aia sa si le tina in coma indusa la perfuzii pe ale lor in timp ce isi inneaca amarul in alcool sau supravietuiesc pe o dieta de caini, pisici, lilieci si gandaci, intru "gloria" tarii lor.
Legat de ce poate face VFU... poate sa se multumeasca sa nu fie declarat "cal troian" in UE si sa dispara la fel cum a aparut. N-au produs un tramvai nou ever, nici macar prototip. Ce au licitat ei este un alt produs al altcuiva. Importator nu-i tot una cu producator. La faza asta mai bine ne multumim cu uracisme, ca macar LF-urile stim ca sunt facute de la zero deci sunt noi.