Prefabricate fara numar pentru galeria cablurilor, in fata la DT65.
Foarte multe puncte sensibile pe drum. Pentru ca fiecare cablar/cablist a tras cablurile cum i-a sunat. Nici un cablu nu este perfect paralel (sau mai degraba concentric, caci bulevardul este in curba) cu bordura.
Aici este intradevar o supriza in zona pietei. Au zburat gheretele de lemn! Ori pentru canalizare ori pentru coloane forate la accesul de pe coltul pietei. Ori pentru ambele evident. Si eventual pentru ceva cabluri si alte tevi.
Fişiere ataşate
Peste drum, gard in gard cu patinoarul... viitoarea CV, cand isi vor aminti si de ea...
La statia DT34, paralel cu accesul ce subtraverseaza str. Pravat... se prefigureaza un camin de canalizare, care sa aduca un final gropii cu r***t. Scuzati expresia dar exact asta este acum in buza strazii Pravat.
La DT35 o surpriza si mai placuta. Se pregateste executia planseului accesului. Din pacat nu pana in peretele statiei, deoarece trebuie sa circule si masinile pe o fasie de bulevard. Dar orisicum, dupa luni de neclintire este ceva.
De asemenea o noutate si la DT33, alt acces, doua palnii de turnare pentru coloane forate ale accesului si foreza mutata de la DT35.
Pentru ca la Orizont nu mai este nimic de fotografiat la suprafata sarim la AM. Cablurile au ajuns de la Orizont pana aproape de intersectia DT cu DS. De aici incepe o noutate in forma sapturilor pentru galeria cablurilor spre Razoare.
Fişiere ataşate
Va fi foarte "distractiv"...
Bonus: nisipurile de aur. Nu cele din Bulbaria ci cele din Bucuresti. Solul in zona Razoare arata... ominous.
La peretii statiai electrice subterane mai este destul. Carcasele de armatura treneaza prin santier.
Mai departe, pe langa Academie in jos spre Eroilor s-au mai tras cabluri.
La Romancierilor singura noutate pe la suprafata este santul continuat in zona accesului CH.
Fişiere ataşate
Zona CH.
La Parc se trage un cablu din stalp in stalp la iluminatul pe devierea auto. Tehnologia de montaj este sadica, nu au autoturn, duc o schela de colo colo...
In subteran se intrezareste un incarcator frontal.
Continua evacuarea de boltari, extrem de curati.
"Muntele osandei".
Va fi interesant cum ii vor aseza pe trailerul in panta.
La caminul de sub bulevard... o lespede-capac. Probabil ca mai trebuie una, cu gura de vizitare.
Langa bloc... beton turnat la radierul unui nou camin.
Update mixt (vorbe si poze). RD: continua saga devierii canalului printre DT104-DT106. DT34: idem pe partea complexului DT34-Pravat. Acces DT35 a inceput asezarea armaturilor. Acces DT33 se sapa pentru egalizarea necesara planseului superior, un mic excavator si doi bobcati + un palfinger si altele. AM: se betoneaza un panou PM.
Restul in poze (cu mentiunea ca la Favorit este o mobilizare generala majora la suprafata).
Fişiere ataşate
Intersectia VI cu VO.
Zona str. Dealul Macinului.
Un dobitoc... La accesul de peste drum este o cifa care betoneaza in subteran.
Zona intersectia VI cu DT se betoneaza prin marele gol tehnologic neacoperit inca in galeria spre statia-depou VI.
La VA nimic nou demn de mentionat.
Spre Romancierilor se adanceste santul, dar usor sa nu nimereasca casmaua in cabluri si sa ne parlim.
Suntem la Romancierilor, unde statia se betoneaza la greu prin toate "orificiile". Betoane prin aerisire, betoane in accesul CH betoane si prin accesul de la intersectia cu str. Romancierilor.
La Parc se scoate bena cu pamant cu macaraua mica, boltarii pleaca pe trailer, la canalul de langa blocul de pe Crinul de Padure s-a betoat radierul, nu-s cofraje sau armatura inca dar se sapa spre bulevard.
A venit trailerul pentru boltari, cu cateva manevre alese s-a degajat si intersectia plina de ghiolbani grabiti intorsi din concediu. Politia amendeaza trecatorii care rateaza trecerea de pietoni in dreptul pietei.
La Favorit dupa cum spuneam mobilizare generala (desi n-au pozat so we don't upset working people). S-a turnat un beton de panta pe bucata de acces executata de la DT21.
Pe portiunea DT21-DT19, adica str. Sibiu-aleea Haiducului se pozitioneaza bordurile de la spatiul verde de pe centrul bulevardului.
La complexul dinspre Orizont se bombardeaza bulaverdul la greu cu piconul mare. Juma' din zona DT20 pare sa fie partial evacuata pentru refacerea trotuarului.
Terminam cu Orizont, unde mai vin diverse materiale pentru subteran, precum aceste V-uri metalice cu "flanse".
Vertatelii au renuntat la ideea galeriei de prefabricate pe Drumul Sarii de la Razoare spre Nutu Ion si... au dat-o pe foraje orizontale. Goog for them.
Au si plombat frumos punctual, dar mai au putin de lucru.
Facem un mare salt, la intersectia DT cu Milea sa vedem ca s-au astupat cablurile.
De aici cablurile o iau prin spatele blocului.
Spre aici, in capatul opus al blocului, in dreptul monumentului.
Noutatea este ca au inceput sa ciuruie asfaltul pentru cabluri si dincolo de statia de autobuz de la intersectia VI cu DT. Evident a ramas neatacat segmentul statiei.
Fişiere ataşate
Dupa containere este un calup de foraje orizontale care subtraverseaza bulevardul la portiunea de galerie a cablurilor deja executata si astupata de pe trotuarul exterior, intre intersectia DT cu VI si intersectia DT cu VA.
Acces TgN. Se armeaza.
La RD toate-s vechi. Canalul in continuare in chinurile facerii lente.
Langa putul de pe Splai, prin care se va lucra la spargerea prealabila a peretilor mulati de la M1 pentru trecerea TBM-urilor spre PSS Opera. Se fac injectii pentru "fortificarea" solului.