


Despre Ikarus... numai de bine... dar buretele din scaune nu era pentru "megaconfortul" nostru, era ca sa nu zbarnaim si noi ca geamurile culisante...

Dr2005 scrie:Ăla care s-a ocupat de De Simoane a ajuns la mititica, pentru că afacerea a fost cu dedicaţie. Dacă stăm să ne gândim, Rocar de Simon au fost autobuzele cu cea mai scurtă viaţă în serviciu, unele sfârşind după nici 7 ani de circulaţie. Poate doar TV2, dintre vehiculele de serie, să fi rezistat aşa puţin (nu pun la socoteală Ikarusurile 260/280 şi Karosele SM-11 trimise în ,,provincie" în anii '80). Celelalte toate au rezistat minim 15 ani la traseu, iar UDM-urile aproape au prins 20 de ani o parte din ele.
La tramvaie, la fel, epic fail nu au fost 3001/2 - care au circulat multicel, ci V3A-urile ,,model 1987" în 5 uşi, care multe n-au prins nici ăia 6 ani ai autobuzelor De Simon.
133 scrie:Dragilor unu si cu unu fac doi... asfaltul si piatra cubica nu-s acelasi lucru. DeSimoanele au prins apogeul "erei gropilor", trebuie sa recunoastem. Daca tot ne place istoria sa o inghitim intreaga, fara sare.Trebuiau sa ajunga la "mititica" multi administratori ai drumurilor publice pentru pagubele produse de buna lor gestiune.
Sa dau si nume? N-are rost, ca oricum ii recicleaza stapanirea cu metoda rotirii de cadre.
Despre Ikarus... numai de bine... dar buretele din scaune nu era pentru "megaconfortul" nostru, era ca sa nu zbarnaim si noi ca geamurile culisante...
Mai ales că după CAM spre Artego mergi aproape ca la drum întins și cu troleibuzul, nu-i același grad de aglomerație infernală ca la București să termine șasiurile
Târgu-Jiu nu are nicio linie preorăşenească, transportul judeţean e făcut de privaţi cu microbuze. Toate ,,satele" în care circulă Transloc-ul sunt localităţi aparţinătoare ale Municipiului Târgu-Jiu, nu au administraţie proprie.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori