Nici o zi fara crapaciuni. Pe la 17:40 #5240 era crapat pe Bd. Tineretului fix inainte de semafor (implicit semaforul se trecea pe o singura banda, tractarea abia sosise) la intersectia cu Sincai si Cantemir. Coada de masini, autobuze si troleibuze se intindea cam pana la Str. Visana...
Apocalipsa! Ora 15:30 Ikarus crapat pe Bd. Tineretului aproape de Sincai. Ora 21:10 Irisbus crapat pe Maniu (sens spre centru) aproape de Leu si Irisbus crapat pe Elisabeta (sens spre centru) la semafor cu Schitu Magureanu.
2 trolee crăpate din cca. 190 câte ies la traseu zilnic. Hai să zicem că sunt 5 crăpate din 190, asta înseamnă 2,63%, deci circulă 97,37% din parcul programat. Până nu scade sub 95%, nu sunt probleme.
Pe la 20:15 #5270 era crapat pe Grivitei imediat dupa Podul Grant sens Gara. Zilele trecute #5104 a crapat pe rampa urcare spre BN de sub Podul Constanta.
Am vazut o faza... as zpune bizara desi cuvantul potrivit este alarmanta... un sofer de pe un Citelis a coborat intr-o statie si verifica strangerea piulitelor la rotile de pe partea usilor.
Nici o zi fara crapaciuni. 17:30 #5292 crapat pe Grivitei imediat dupa Grant spre Gara 18:30 #5271 crapat pe Polizu sens Gara. Undeva dupa ora 19 #5393 se taraie cu interventia dupa el la vale pe langa Cotroceni.
O să prindă, unul pe care-l văd și care-i destul de vechi este 5102. Am o vagă impresie că-i măcar unul dintre foștii șoferi ai lui 7148. În rest pică nu doar de la uzură, ci și din lipsa interesului pe care-l are personalul STB. Sunt sigur că la panourile electrice nu se schimbă mai niciun releu, iar contactele alea ajung oxidate și tot nu interesează pe nimeni, că la ce se umblă în general e doar aspectul estetic și eventual jocurile de la cardan.
21:20, #5400 asteapta tractarea pe Kogalniceanu imediat dupa Hasdeu, sens Universitate. Posibil sa fie preluat de BHJ care trecea pe la Eroilor cu girofarurile aprinse.
Crapa pe capete. #5289 crapat inainte de bucla de la Unirii. La doar o interstatie in fata lui, adica la semafor la Budapesta sens Sincai, mai era crapat unul.
#5368 a fost ceva mai norocos, l-a carpit depanarea si a plecat netractat mai departe.