133 scrie:Ma indoiesc ca i-a crapat vreunuia motorul, transmisia etcetera. Chestiuni de fineturi, daca e strict senzorial nu-i problem. Senzorii pot fi sabotati foarte usor. E prematur sa ne aruncam la concluzii.
Senzorii se pot sabota uşor, dar implică pierderea garanţiei pentru nişte autobuze de 300.000 euro. Nici pe Citaro, nici pe Otokar, STB nu are voie să umble la nimic, nici măcar să schimbe un bec.
133 scrie:Sa nu uitam ca am avut Kenturi imobilizate cu lunile si cu anul sub pretextul unor oglinzi rupte si alte chestiuni de genul...
Înseamnă că nu ai avut niciodată daune în trafic. Pentru un stop pe Casco (deci nu pe RCA) durează cam 2-3 săptămâni pentru un autoturism. Pe RCA, pentru un autobuz, eventual cu dauna provocată de unul asigurat la Euroins sau City în mod sigur durează mai mult, mai ales că compania de asigurări o să încerce să convingă proprietarul să pună ceva ,,compatbil", nu original. Şi dacă nu îţi rezolvă dosarul în 3 luni, atunci faci reclamaţie la ASF şi dacă nici pe baza ăleia nu te rezolvă, mergi în instanţă.
133 scrie: Sa ai un Mercedes la care nu-i schimbi nici bateria cand s-a dus... ma mir ca-i mai dam si motorina si nu incercam sa-l hranim cu paie si bataie... Probabil de aia si sunt atatea tractate prin oras, opreste soferul motorul la capat si nu mai porneste din lipsa baterie...
La Citaro Hybrid ai 4 baterii, nu 2. Şi maşină electrică unică motor-generator, deci motorul nu încarcă bateria când merge cu ,,asistenţa" electrică, adică până pe la 5 km/h, la demaraj. Pe când autobuzul ,,clasic", dacă i-a murit bateria dimineaţa (că vine frigul), l-ai pornit cu bancul de start şi l-ai trimis pe traseu, iar până face o cursă i se încarcă bateria. Citaro Hybrid nu-l mai porneşti, trebuie să scoţi bateriile, să le pui pe redresor şi să le încarci, după aia să le pui la loc.