133 scrie:Metrorex e SC?
133 scrie:Ca eu peronal n-am vazut in viata mea un bon fiscal emis de Metrorex. Pe Metrorex daca vrei sa-l reclami la protectia consumatorului n-ai cum, ca cartela nu e nominala si nu este bon fiscal, nu poti demonstra cand si de unde e cumparata si daca de tine personal!
133 scrie:. De notat ca linia 11 are un interval neobisnuit de bun chiar inafara intervalului de varf de dimineata, banuiesc ca se antreneaza pentru deschidere.
133 scrie:se rup joantele la contractie cum da toamna si se lasa cu deraieri
133 scrie:Daca un tramvai vine la 30 minute inseamna ca validarile care s-au facut intr-o luna pe linia aia presupun un interval de succedare de 120 de minute! Nu ma indrept cu discutia spre domeniul social... pentru ca oricat de noi ar fi tramvaiele si autobuzele blatisti vor exista. Pretentia la transport public civilizat la noi aparent nu merge decat cu taxator la usa vehiculului...
133 scrie:Nici V3A-urile nu sunt tocmai niste bijuterii ale tehnicii si avand in vedere cate proiecte noi de infrastructura a lansat primareasa anul asta... teoretic la anul ar trebui sa existe bani de piese si pentru V3A si pentru Citelis!
133 scrie:Pe otelul rosu oricum n-ai sanse sa scoti interval mai bun ca autobuzele. Deci... la modernizare sau la casare.
133 scrie:Offtopic. Noi romanii cu motoarele termice nu prea le avem
133 scrie:i'm sorry, tarile mai vestice vor sa scape de fumigenele diesel si inca nu si-au amortizat liniile de productie, n-or sa strambe din nas prea tare.
133 scrie:Citaro sunt limitate la 50 la ora din considerente de densitate a semafoarelor, ca eu am circulat pe Ghecea si cu Citaro care prinde 70 la ora.
133 scrie:Tramvaiele prin Bucuresti pe unde e otelul rosu sunt cu limitare in general 10 km/h. Prin anumite zone... 5km/h. Dementa curata.
133 scrie:Aici deja o dam in chestiuni complexe. Ar fi logic ca oricare depou sa aiba vagoane lungi si vagoane scurte pentru intervale de varf si intervale intermediare, pentru linii usoare si linii grele... dar la noi avem un depou cu toate Tatrele ca sa nu ne complicam cu mentenanta...
133 scrie:Cum e cum nu e... Tatrele consuma energie elctrica pe masura! Asta pentru ca ai facut paralela eficicentei si fiabilitatii mecanice.
133 scrie:Daca de luni nu circula doua bidirectionale la Granitul inseamna ca Ratb e inghetata in timp si spatiu.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori