Azi a fost vinerea neagra pe bulevarde. Linia 1 a fost blocata de mai multe ori in diverse puncte. Exemplu: Spitalul Colentina, accident VW cu BMW-ul din fundal care este urcat pe platforma. Pe Stefan cel Mare pe 3 interstatii erau un PPC, #415, #411 si #409. Pe interior #157 umbla trenulet cu #141.
Iata un exemplu ca sa va faceti o idee ce a in oras chiar si la pranz.
Si chiar daca accidentele nu se intampla practic pe traseele RATB totusi efectele se propaga pana la trasee. Exemplu: acchident pe podul Hasdeu, doua benzi din 3 blocate pentru ce vine de la Parvan. Troleibuzele si 336 si 601 prinse deorece din 6 politisti de la fata locului numai unul dirija circulatia, la pod. Logic era sa mearga in intersectia cu Elisabeta sa-i dirijeze ca sa evite podul.
RATB cred ca a luat-o razna de tot. La ora 22 fara un sfert au venit doua tramvaie 46 la Gara, al doilea a plecat pe retragere la Titan. Stiti la ce interval vine tramvaiul 46 nu? In special dupa ora 20. 104, trenulet cate doua. 381, trenulet cate doua la ora 13:30, trenulet cate 3 pe doua interstatii la ora 21:30. 116 a reusit aceeasi ultraperformanta cu 381, sa fie 3 masini distribuite pe doua interstatii.
Si tot de prin Bucuresti... un mic protest la Ministerul Transporturilor! Care la TV n-a aparut de nici o culoare din cauza ca televiziunile erau cu catel si purcel putin mai acana, la DIICOT.
Il "felicit" pe soferul de pe un 385 euro4 pentru felul in care a reusit sa ma "livreze" la destinatie cu rau de mare. Nu mi-a mai fost asa rau in RATB nici nu mai tin minte de cand. Pe langa faptul ca masina e un congelator (si e frig nene azi in Bucuresti, la periferie punctual au fost episoade cu lapovita), barele de pe usa de la mijloc put a motorina de inca imi mai miroase mana si dupa ce m-am spalat cu sapun si dupa dero. Cat sta la stop da drumul franei de 3-4 ori si de la Valea Oltului pana la Unirea am pierdut numarul tigarilor cu care a reusit sa ne intoxice. Plus manevrele la limita cand e cate ceva oprit pe banda 1 si tendinta generala de "camion de cartofi". Ala cu sapca cu stea galbena, daca citeste pe aici...
Ocazie rara, au inceput lucrari de intretinere pe la statii. Vopsit banci si copertine, turnat placa noua de beton pentru stationare pe la statiile autobuzelor etc. Exemplu: Sos. Progresului.
CPV: 72400000-4 29.04.2017 01:30 [28741] Serviciul de internet wireless pentru calatori in vehiculele RATB Regia Autonoma de Transport Bucuresti
In caz ca va spune ceva. Deja imi imaginez cum o sa stau pe net in tramvaiul 1, intr-un vagon de Victoria, pe otelul rosu, langa o luneta care sta sa pice cu tot cu cheder.
O, da, Wi-Fi când aproape toţi avem tone de net în abonamentele/cartelele de telefon. Va fi bun pentru străini, problema e că, de la anul, dispare tariful de roaming, iar străinii din UE (deci vreo 90% din vizitatorii străini de pe la noi) îşi vor putea folosi propriul serviciu de trafic de date ca la ei acasă Da' nu-i bai, 10 euro (că doar n-or lua de la Digi la 3 euro pe lună) x 1500 de vehicule (că sigur vor lua şi pentru cadavrele din parcul rece) x 12 luni înseamnă ceva pentru norocoasa companie de telefonie care va prinde contractul.
Aseara la ora 18 erau incolonate la Piata Victoriei sens spre Turda 4 vagoane din linia 24, in format 3 plus 1 bonus. #351, #305, #195, #170. Pe sensul opus, tot din linia 24 trecea #062 (care ca fapt divers a fost revopsit banuiesc in depou). Deci 5 ture prinse pe Buzesti, din care 4 in trenulet...
N-am sa inteleg deloc de ce pana la data asta primaria nu a mutat amplasamanetul liniilor de tramvai aferente capatului de la Aerogarii pur si simplu in cadrul carosabilului strazii Gratioasa! Un singur fir, fara secundara. E chiar asa de greu? Pana una alta capatul tramvaielor nu este folosit de un presupus nene care se judeca pentru pamant, este folosit de de niste neni care au de inchiriat vreo cateva sute de masini, parcate acolo!
Toata Strada Gratioasa este impanzita de masinile de inchiriat!
S-a luat masticul de pe MIhai Bravu. L-au intins vagoanele de pe 1(0) pe pe Mihai Bravu pe Calea Vitan pana la Casa de Pensii!!!!!! Sa vedeti pana cronica de LF-uri de maine! Au facut toate roti patrate, mai ales 413, la purtator! Vatmanii de la Dudesti pare ca au mai avut ceva nisip prin nisipare, insuficient evident. La Victoria in schimb jale! Abia se taraiau vagoanele! Pe la ora 20 se chinuiau masini fara numar de la linii sa dreaga dezastrul, cam in zadar.
Bonus, semaforul suspendat din fata PS3 (calea Dudesti) sprijina pe sustinerea catenarei!
Este o alveolă pentru parcarea maşinilor primăriei, probabil maşina Firei şi încă o maşină sau două. În ultima vreme, maşinile erau parcate direct pe trotuar... Rămâne un mister cum pot aceste maşini să circule pe acel sens al străzii, care este marcat cu indicatorul ,,accesul interzis, cu excepţia transportului public".
Si la pachet, pe Elisabeta mai stau uneori maimutele cu chipiu in Polo sa amendeze pietonii si biciclistii "haotici". Adica cei care incurca masina tzatzei firea! Tzatza firea a profitat de o "exceptie" deja existenta si anume alveola de la Expertize Criminalistice, care este la o aruncatura de batz. Care alveola (si trotuar) de acolo sunt ocupate in principal de niste Skoda Octavia belumarin.
Pe Calea Dudesti, cam prin dreptul strazii Vlad Judetul se surpa carosabilul lipit de longrinele tramvaiului. Si a mai fost peticit acolo. Posibil ca pe viitor, daca trece neobservata treaba, sa ne trezim cu o boacana gen sinkhole care implica suspendarea tramvaielor.
In weekend RATB a mai demontat din stalpii vechi de beton armat de pe Bd. Tineretului. Erau la treaba un autoturn Iveco, macaraua B16ZOA si trailerul cu B09RAT.