Da, bun... deci avem vreo noua scari rulante la vedere, pe bucatele. Da' sa vedem cum stam la centralele de ventilare de pe interstatii:
*CV AM-ORZ (din primele doua incepute) nefinalizata, in executie.
*CV FAV-DT34 (din primele doua incepute) nefinalizata, in executie.
*CV ORZ-FAV aparent va fi in capatul de la Aleea Poiana Sibiului, zona macazelor, face parte din structura de acolo.
*CV Eroilor-AM neinceputa, devieri de utilitati.
*CV DT34-PRC inceputa, suspendata executia, la nivel de coloane forate, nu se executa in prezent.
*CV PRC-RO inceputa, suspendata executia, reluata executia, in prezent.
*CV RO-VA coloane forate, epuismente, momentan executie intrerupta.
*CV VA-RD la PSS, in stagnare.
De asemenea, statia PRC (sau PDT), nivel radier degajat <50%, radier 0. Statia RD pereti mulati nefinalizati, excavatii strict in zona de galerie, nimic in zona de statie, planseu superior 0 in zona de statie, planseu intermediar 0 in zona de statie, radier 0 in zona de statie.
Evident scarile rulante sunt pe cu totul alt contract decat structura, din care fac parte cele expuse mai sus. Echivalat la o constructie civila practic este un fel de... montat liftul in blocul la care lipsesc etajele 6 si 9, din care noua adaposteste camera troliului.
Evident ca finisajele si dotarile nu au rost sa stea in loc la toate "etajele" dupa zonele nefinalizate. Dar oricum discutiile astea sunt inutile din moment ce nu se prefigureaza achizita de trenuri.
Per total proiectul asta merge la bluf-poker. Ceva in genul "e prea mare ca sa moara". Sau... "e prea important ca sa il oprim din cauze de coruptie".
The way i see it... it can go to heck. Daca attitudinea celor din spatele lui este ceva de genul ce mare favor ne-au facut ei noua cu marea lor realizare si investitie ("o, pasha, ce darnic esti") de parca tara asta e feuda lasata mostenire de matusa lor proprie si personala (nu dam nume)... eu le urez sa ramana numai ei cu ea toata si sa si-o apere... cum vor putea si se vor pricepe mai bine.
Din nou ne impiedicam de niste birocrati politici soioshi care ne scot ochii cum ca ei au dat cu semnatura pe niste hartoage, deci meritu' lor, valoarea lor. Chiar daca raman fara salahori-sclavi pe plantatie care sa le finalizeze fizic mareata "realizare" birocratica. Daca se mai impiedica in chestiuni aparute pe parcurs din proprie creatie poate e mai bine sa traga oblonu' si sa faca statiile depozit de cartofi pentru ca aparent transportul care nu este "la bordura" pierde interes rapid.