Prezent... cateva mici detalii si ca bonus, va invit la o calatorie pe linia 116
A fost Regina Nordului... mai are ceva sanse, daca se apuca sa zicem in vre-un an de ea, alaturi de 3328.
ADK scrie:ce însemna acel ”AG 98”,
ADK scrie:eu văd și un motiv din cauza exploatării intense marca București care reușeau să încingă motoarele sau să se fisureze vre'un furtun și așa vărsa tot lichidul afară și măcar să nu fie paguba mare (deși lucrul ăsta se întâmplă când nu există o mică aerisire pe undeva și totul este foarte bine închis etanș, ca și o sticlă de apă sau suc acidulat care la presiune răbufnește chiar și sigilat).
ADK scrie: mi s-a părut interesant acest IK4 văzut pe fundal în schemă... alb/galbenă.
Nu era nimic etanş, iar dacă se fisura furtunul, venea şoferul cu furtunul e schimb, un cuţit/briceag şi câteva sârme (nu se inventaseră şoriceii de plastic pe vremea aia) şi remedia problema cât să ajungă la cap de linie. Am văzut destule astfel de cazuri pe liniile preorăşeneşti (în oraş nu era nevoie, că venea tractarea, dar pe la mama cucului pe unde era un singur autobuz pe traseu... trebuia să ajungă autobuzul înapoi în oraş indiferent de situaţie).
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori