Vagoane Calatori seria 20-68.
Vagoanele din această serie provin din modernizarea de către Remar Paşcani a vagoanelor încadrate în seriile 20-47 si 20-57. Apectul vechilor vagoane a fost schimbat radical, prin transformarea în salon şi montarea unor scaune confortabile. În plus, vagonul este climatizat şi dotat cu prize de 230 V 50 Hz c.a., uşi de acces şi de intercomunicaţie electro-pneumatice, sistem de informare a călătorilor (atât în salon, cât şi în exteriorul vagonului), sistem de supraveghere video, sonorizare si toalete cu WC vacuumatic. În ceea ce priveşte boghiurile, au fost păstrate boghiurile Minden-Deutz, cu frână cu saboţi, existând posibilitatea ca următoarele vagoane să primească boghiuri Minden-Deutz modificate, cu frână cu disc, ceea ce le-ar creşte viteza maximă de la 140 km/h la 160 km/h.
Sunt utilizate la trenuri InterRegio (IR).