Circulaţia cu 160 km/h

Acum câteva zile s-au efectuat teste de circulaţie la viteza de 160 km/h. Au fost efectuate mai multe frânări de serviciu şi de urgenţă, dar şi o analiză asupra stării infrastructurii şi a materialului rulant.
Garnitura a circulat pe relaţia Bucureşti - Săruleşti şi retur (la întoarcere s-au făcut 32 de minute), fiind compusă din:
- locomotiva 91 53 0480 001-3
- vagon clasa a IIa 61 53 21-90 001-6
- vagon clasa a IIa 61 53 21-90 024-8
- vagon clasa I 61 53 10-91 002-6
- vagon clasa a IIa cu compartiment pentru biciclete 61 53 84-96 004-8
- vagon clasa a IIa 61 53 21-90 043-8
- vagon clasa a IIa 50 53 22-96 041-8
Pentru ca trenul să fie frânat în distanţa dintre 2 semnale BLA, s-a utilizat şi frâna cu patină electromagnetică, una dintre simulările făcute fiind o frânare la indicaţia galben a semnalului. Practic, mecanicul nu a mai apăsat butonul ,,atenţie", astfel că trenul a fost frânat de către INDUSI, oprindu-se cu ceva spaţiu înainte de semnalul următor.
Materialul rulant remorcat s-a comportat foarte bine, cu precizarea că sistemul de ventilaţie de la 22-96 şi 84-96 a băgat în salon mirosul de garnituri de frână încinse. Însă vagoanele AVA s-au comportat exemplar din toate punctele de vedere.
Garnitura a circulat pe relaţia Bucureşti - Săruleşti şi retur (la întoarcere s-au făcut 32 de minute), fiind compusă din:
- locomotiva 91 53 0480 001-3
- vagon clasa a IIa 61 53 21-90 001-6
- vagon clasa a IIa 61 53 21-90 024-8
- vagon clasa I 61 53 10-91 002-6
- vagon clasa a IIa cu compartiment pentru biciclete 61 53 84-96 004-8
- vagon clasa a IIa 61 53 21-90 043-8
- vagon clasa a IIa 50 53 22-96 041-8
Pentru ca trenul să fie frânat în distanţa dintre 2 semnale BLA, s-a utilizat şi frâna cu patină electromagnetică, una dintre simulările făcute fiind o frânare la indicaţia galben a semnalului. Practic, mecanicul nu a mai apăsat butonul ,,atenţie", astfel că trenul a fost frânat de către INDUSI, oprindu-se cu ceva spaţiu înainte de semnalul următor.
Materialul rulant remorcat s-a comportat foarte bine, cu precizarea că sistemul de ventilaţie de la 22-96 şi 84-96 a băgat în salon mirosul de garnituri de frână încinse. Însă vagoanele AVA s-au comportat exemplar din toate punctele de vedere.