Au adus niste containere la intrarea in Parc si au inceput niste foraje pentru studii geotehnice pe spatiul verde median (proaspat reamenajat de PS2
).
Incalcand PMUD acesti nimeni comit o ilegalitate. Oricum ma indoiesc ca acea Companie Municifalimentarilegala Trustul Metropolitic de Constructii este capabil sa construiasca acest pasaj, tehnic si financiar. Pentru inceput ar fi putut sa se rezume la chestiuni mai simple si banale gen terminalele de tramvai Baneasa si Granitul.
In al doilea rand nu le solicita nimeni sa treaca tramvaiul pe pasaj, de fapt ar fi o imbecilitate sa fie urcat pe pasaj, dat fiind ca linia aceea potentiala de la Luica la Petricani ar trebui sa fie deservita si de Depoul Colentina si implicit trebuie macaze la sol spre depou cel putin. Partea proasta este ca intersectia aia este denivelata rau fata de planul arterei Doamna Ghica la stanga si la dreapta si se evazeaza/ingusteaza foarte subit iar tramvaiele ar stationa la semafor intr-o panta foarte abrupta (cam ca la Sincai).
Daca acesti nimeni municipali vor anihila tramvaiul, inelul median va fi compromis iremediabil.
Pasajul sufletului in sine ar trebui sa se limiteze la o banda pe sens deocamdata, deci doua mici pasaje independente si tramvai la sol, posibil excentric, ca sa se imbine cum trebuie cu Petricaniul. Este perfect realizabil dat fiind ca tramvaiul ar iesi din axul drumului pe sub pasaj, fara a incurca fluxul auto.