Noul stadion Steaua. Offtopic, azi la ViasatExp. a fost maraton de emisiuni de natura tehnica, constructia metroului din Copenhaga (la M5 DT nici vorba de asa ceva, e metroul secret de stat), Mercedes Stadium Atlanta, sistemul MOSE pentru Venetia, Sagrada Familia... Din pacate pe seara au dat-o pe porcarele. Am apucat sa inregistrez in graba cu telefonul cate ceva, din pacate am ratat mare parte emisiunea cu constructia Mercedes Atlanta, de departe cea mai interesanta.
Bd. Dacia. A supravietuit schizofrenia aia cu tinutul fatadelor vechi "de fatada" in loc sa fie replicata fatada initiala in arhitectura pe nivelele inferioare ale contructiei noi.
In fundal stanga se vede deja o excavatie generoasa si sprijiniri cu spraituri.
Business Garden, Vastint, Plevnei.
In coltul stanga un col din Business Garden, iar in fundal dreapta The Bridge.
3 santiere, Nasaud-Preda (nu stiu inca cum se numeste proiectul), AFI Tech Park 2 si One Cotroceni, santierul turbo, cred ca cel mai rapid din Bucuresti la ora actuala.
Cum era de asteptat... locul triajului CF paralel cu Bd. Basarbia intre Republica si Morarilor a fost luat nu de un front stradal de cladiri noi si impozante ci de parcari de tiruri si basculante, spalatorii auto, magazine de pescuit, alte spalatorii auto, service auto, mai multe dughene si iar spalatorii auto, o benzinarie si un megaimage...
Abia ceva mai in spate in plan secund rasare un bloc mai acatarii...
Soseaua Progresului (zisa si Trafic Greu) se schimba la fata. A inceput sa fie demolat si avanpostul paraginii, prima paragina de la intersectia cu Istrati si Veseliei, este vorba de Industria Iutei!
Sos. Progresului, noul pol de dezvoltare urbana exploziva. Maidanul istoric de pe Str. Constantin Istrati la intersectia cu Veseliei si Sos. Progresului devine... colors residence! Urmeaza demolarea corpului de la Industria Iutei de langa fosta cale ferata de pe Progresului.