Niste fiare mai mici, inclusiv capre... De la ce or fi?
Fiarele pentru radier au devenit foarte reticente la a cobori in subteran. Ce-i drept fierarii au fost foarte ocupati cu acces B si acces D si cu cele doua goluri tehnologice din planseul superior, dinspre fontonul Brasov.
Continua sapatura pentru nivelul de lucru la planseul superior la Raul Doamnei. Sapatura este inceputa in zona de statie, dincolo de capatul liniei de garare si se extinde spre capatul Ghencea al statiei. De asemenea a mai inceput o sapatura in zona de galerie, pe bulevard in dreptul DT104, unde sunt depozitate carcasele de armatura.
Fişiere ataşate
La RD5.
La DT104. Macaraua Sonaco o observati pe butuci... Unde este excavatorul galben este nou front de sapat.
Valea Argesului, acces C, inca se excaveaza in acces.
La acces A nimic, la canalizare nimic. Doar in spate la DT90 unde s-a dus o ramura de canalizare sunt niste plobari cu asfalt.
Prin golul tehnologic de pe galeria spre depou se introduc "traverse".
Parc DT, a mai venit armatura. Desi inca mai era berechet.
Acces B, se cofreaza parapetii.
A venit si cifa care sa betoneze la acces B.
La CV DT34-Parc DT... un plafinger a venit sa ia ghereta paznicului lipsa...
Rasare a treia ciuperca verde pe galeria spre depou.
CV ParcDT-Romancierilor.
Parc DT, acces D.
Acces B.
Al doilea gol tehnologic din planseul superior, betonat (si primul in ordinea de la Brasov spre Romancierilor). Mai este deschis unul singur, pe unde se introduce armatura in subteran.
Pazea! Vuvuzelele/portavocile firmelor cu epoleti sub salopeta lanseaza un nou asalt la puterea de cumparare si implicit la IMM-uri, folosindu-se (din nou) de "cei mai prosti din curtea scolii" pe post de tzapi ispasitori. Adica de bugetari. Sunt disperati ca le-au fugit sclavii de pe plantatiile care rotunjesc "bugete invizibile" din care se sponsorizeaza politruci care sa ne invete cum e cu economia de piata functionala (de la care "firmele acoperite" evident sunt scutite). Noroc ca noi aici "suntem mici" si nu ne baga ciumetzii in seama.
Io le transmit doar atat: sa indrazneasca din nou smechereala care sa omoare mediul privat realmente concurential si sa suporte consecinte... nemaivazute de la al doilea razboi mondial incoace!
Back to business.
Valea Ialomitei, se fac copertine provizorii pe schelet metalic la accesele C si D in locul copertinelor pe schelet de lemn cu celofan. Si la Accesele A si B au fost scoase copertinele de celofan.
In poza, tzarcul de la CV interstatie Romancierilor-Valea Argesului. Se excaveaza in continuare in acces C de la VA.
Raul Doamnei, acces A.
Continua "ultima suta" la canalizare.
Se ciuruiesc capetele baretelor si sirurilor PM.
Se curata pamantul din mustatile bucatii de planseu existente.
La Arutela, in colt la RD5.
Parcarea s-a redus considerabil si este foarte inghesuita, spatiul de manevra e mic.
Continuare. Parc DT. Intra armatura in subteran prin ultimul gl tehnologic disponibil in planseul superior, la mijlocul statiei. S-au cofrat complet parapetii la acces B. Se reface hidroizolatia in coltul Brasov-Parc al statiei, pe toata latura in zona evazata.
Noua deviere (care este vechea deviere, refolosita) la DT34, pentru executarea bucatilor lipsa de la accesele B si D adica DT33 si DT35.
La Favorit, la blocul (si accesul) DT21 s-au adus niste conducte de termoficare preizolate refolosibile (adica nu sunt noi). Si se sapa ceva.
Parc DT, betonari pe toata linia. S-a inchis chiar si micul gol cilindric din planseul superior de la coltul spre Parc. Celelalte doua goluri betonate se suprabetoneaza.
Acces B a fost decofrat.
Valea Argesului, s-a scos copertina de celofan de pe acces D, TgN. Deci... banuiesc ca vine scara rulanta. La acces C inca se mai evacueaza pamant.
Raul Doamnei, acces A, au inceput sa mute din carcase.
I-au pus senilele macaralei sonace. SI au mutat cu ea ciubarele pentru bentonitic unde era vechea traversare pietonala spre statia de troleu. Apropo de asta, se conecteaaza furtunele la ciubere, deci am intuit bine... restul panourilor la va executa Sonaco...
la RD au intrat in pauza cu excavarea caci... nu mai este loc de utilajele parcate. Azi se chinuiau chiar sa invie si doua basculante moarte coapte care stau pe janta de luni de zile, pentru a le muta pe viitor din loc.
Coltul RD5.
Au inceput sa indrepte cat de cat mustatile capetelor PM.
Pe cat posibil...
Se baga apa in instalatia de bentonitic! Dar... nu avem cupa greifer pe utilaj inca. S-a mai sapat prin zona de bulevard, crad in ideea sa mai sparga si sa faramiteze din colectorul vechi sa nu dea cu cupa in el.
Valea Argesului, acces D, TgN. A venit scara rulanta.
Acces C, tot mai iese pamant.
S-a demontat copertina de celofan si de la acces B. Deci... vine scara rulanta.
Pe Progresului se prepara de zor betoane pentru Academie (statia electrica) si presupun pentru Eroilor+PSS Opera. N-am mai vazut betonierele General Beton, azi numai Astaldi sau necolantate.
Academie, betonari la doi elefanti.
Orizont. Au re-re-re-asfaltat.
Orizont, acces C, Milea.
DT34, acces B, DT33.
DT34, acces Pravat, pana sambata e totul gata in jurul lui, deja s-a asfaotat trotuarul.
CV RO-VA, by Sopmet.
VA, acces TgN, o sapatura noua la cabluri venind dinspre intersectia DT-VA.
Raul Doamnei. Devierea canalizarii pare gata, se mai fac umpluturi cu pamant doar. In schimb se intervine pe colectorul vechi la bulevard, unde lipsesc panouri PM, in vederea etansarii.
Fişiere ataşate
Se lucreaza la carcasa unei barete.
Se prepara bentonitic.
La canalizare vis-a-vis umplutura.
La Arutela, in zona gardului santierului Vertatelii repara o zona cu tasare, unde conducta de canalizare paraseste santierul.
Deoaresce telefonul a luat apa de ploaie... am pierdut un set de poze fenomenale de azi, asa ca azi ma multumesc cu un update verbal. M-am hazardat sa zic ca rezista si Allview la ce rezista Samsung, LG etc... Tzeapa mea.
RD: A sosit armatura pentru planseul superior, planul de armare e pus pe tabla, Frankenkelly sapa de zor la alta bareta iar bareta sapata ieri se betona. VA: A sosit armatura pentru acces C, la acces B s-a pus policarbonatul pe scheletul de fier. La CV RO_VA continua excavarea. Parc DT: Se armeaza la acces D, s-a mutat macaraua de la ultimul gol tehnologic neinchis la acces D, deoarece toata armatura a intrat in subteran. A mai ramas doar necesarul inchiderii golului. Umplutura cu pamant a depasit borna reprezentata de acces B. Se beton in subteran la frontonul Brasov printr-o priza de ventilare ce va avea ciuperca verde pe viitor. DT34: Trotuare complet asfaltate pe langa acces Pravat, carosabilul e la nivel de emulsie, armare la acces A Megaimage, armare la acces B DT33, Excavatie completa la acces D DT35, dupa ce se finalizeaza la DT33.
Acces B, numit empiric, nu exista garantii reale legat de accesele gandite spre str. Brasov deci... Sau acces Parc 1 daca doriti.
A mai iesit niste pamant si moloz... reziduale.
Acces D sau acces Parc 2.
Valea Argesului, vedere de la statia de autobuz spre str. (si acces) TgN.
RD. Mortaciunea e in aceeasi pozitie ca ieri. La cat de restanta e statia ma asteptam sa functioneze non-stop... Dar... ie sarbatori, deci vine Pastele, deci... saptamana e probabil moarta. Oricum o suspectez defecta, vezi tamburii derulati.