Plimbarea trenurilor goale nu garanteaza nimic decat receptia caii de rulare si a partii electrice de forta pentru tractiune, semnalizarea si o parte din remoted, in alta ordine de idei 20 zile ca sa testezi (si sa finalizezi acolo unde nu este finalizata) toata ventilarea-conditionarea si sa-i faci si receptia mi se pare neverosimil in conditiile in care efectiv doar la Eroilor si Romancierilor am vazut unele refulari auxiliare functionand, nici alea toate. Si e migaloasa treaba, ca trebuie sa intri in toate ungherele si sa urmaresti masinariile si sa vezi cum se comporta CV-urile de interstatie la trecerea trenurilor.
Mai pune finisajele acolo unde nu-s gata, testarea lifturilor si rulantelor, ca eu personal n-am vazut nici o rulanta catre suprafata sa mearga pana in prezent, unele n-au nici toate panourile laterale montate, si asta de zecile de ori cat facut Drumul Taberei la picior. Doar cu alea de la peron s-au mai jucat.
Mai apoi... golul tehnologic de pe galeria spre Valea Ialomitei este inca deschis, deci pe acolo n-ai ce sa cauti cu trenuri, deci nu poti testa depoul, cum facem PIF, cu receptie partiala, fara depou? Si aducem zi de zi trenuri din... Ciurel sau Militari sau Pantelimon? Belea de belea o ipostaza de genul asta!
Nu dragilor fiti realisti, trebuie urmarita atent acum comportarea tunelelor, statiilor, mai e mult pana departe. Cabview-ul este nimica toata, in urma trenurilor trebuie sa vina vestutele sa inspecteze, n-a lovit trenul nimic, nu s-a fisurat nimic, nu s-a desprins nimic, nu s-a uzat anormal calea de rulare etcetera.
Poate poate sa aduca mosu' (Craciun) pif, daca sunteti cuminti.L.E. Cat despre devierea lui 41 la Moghioros... o mizerie, or sa mearga tramvaiele cu 5 km/h acolo, curbura mica a liniilor data de trama strazii in intervalul dintre curbele stranse de incadrare au facut-o sudand segmente drepte de sina la unghi!