Re: Astra Ikarus 415T

Troleibuz Astra Ikarus 415T
Ani fabricaţie: 1997 - 2002
Nr. unităţi: 203 (200 pentru Bucureşti, 3 pentru Galaţi)
Date tehnice:
Lungimea: 11500 mm
Lăţimea: 2500 mm
Înălţimea (fără captatoare): 3300 mm
Ampatamentul: 5570 mm
Număr uşi: 3
Masa (vehicul gol): 11300 kg
Masa maximă: 18200 kg
Masa maximă pe axa A: 6850 kg
Masa maximă pe axa B: 11350 kg
Număr călători: 106 (din care 26 pe scaune)
Motor: de curent continuu, tip UMEB TN96, puterea nominală 150 kW
Acţionare: chopper cu GTO, producător ICPE-SAERP (numerele #5100-#5199) / chopper cu IGBT, producător ICPE-SAERP (numerele #5201-#5300)
Convertizor static: tip CS11T, producător ICPE-SAERP
Microporcesor de comandă: GANZ-Ansaldo (cu excepţia troleibuzului #5202, echipat cu microprocesor şi computer produse de ICPE-SAERP)
Viteza maximă: 60 km/h (limitată electronic)
Alte dotări:
- sistem de informare exterioară şi interioară electromagnetic (flip dot), producător Fok-Gyem
- sistem de presemnalizare a coborârii de către călători
- trăgătoare
Galerie foto
Ani fabricaţie: 1997 - 2002
Nr. unităţi: 203 (200 pentru Bucureşti, 3 pentru Galaţi)
Date tehnice:
Lungimea: 11500 mm
Lăţimea: 2500 mm
Înălţimea (fără captatoare): 3300 mm
Ampatamentul: 5570 mm
Număr uşi: 3
Masa (vehicul gol): 11300 kg
Masa maximă: 18200 kg
Masa maximă pe axa A: 6850 kg
Masa maximă pe axa B: 11350 kg
Număr călători: 106 (din care 26 pe scaune)
Motor: de curent continuu, tip UMEB TN96, puterea nominală 150 kW
Acţionare: chopper cu GTO, producător ICPE-SAERP (numerele #5100-#5199) / chopper cu IGBT, producător ICPE-SAERP (numerele #5201-#5300)
Convertizor static: tip CS11T, producător ICPE-SAERP
Microporcesor de comandă: GANZ-Ansaldo (cu excepţia troleibuzului #5202, echipat cu microprocesor şi computer produse de ICPE-SAERP)
Viteza maximă: 60 km/h (limitată electronic)
Alte dotări:
- sistem de informare exterioară şi interioară electromagnetic (flip dot), producător Fok-Gyem
- sistem de presemnalizare a coborârii de către călători
- trăgătoare
Galerie foto