Barbu Văcărescu - Al. Şerbănescu

Cateva imagini cu ocazia unei interventii in forta a sectiei linii care a pus capat (momentan) joantelor rupte de la sistemul cu Otelul Rosu ramas intre portiunile reabilitate ale traseului 5 (respectiv Aerogarii si Tunari). In sfarsit se circula la o viteza... decenta. Cu hurducaturi, dar fara sa se mai rupa pasagerii bidirectionalelor. Bonus: terminalul suspendat de la Piata Baneasa.
Orisicum improvizatiile "de criza" ai ultimilor 10 ani si poate chiar mai mult conduc la o degradare accelerata si continua a caii de rulare. Inlocuirea cordoanelor continue de cauciuc care tineau sina in canal cu pene din loc in loc ce permit intrarea si acumularea apei sub talpa sinei si in canal pe timp de iarna asigura distrugerea peticelilor extrem de rapid.
Aceste doua artere au un asfalt decent dar per total au un aer foarte... invechit. De mare mirare este ca dupa 1990 nu s-au schimbat nici macar consolele iluminatului, doar lampile, un caz destul de rar in Bucuresti la data curenta.
Orisicum improvizatiile "de criza" ai ultimilor 10 ani si poate chiar mai mult conduc la o degradare accelerata si continua a caii de rulare. Inlocuirea cordoanelor continue de cauciuc care tineau sina in canal cu pene din loc in loc ce permit intrarea si acumularea apei sub talpa sinei si in canal pe timp de iarna asigura distrugerea peticelilor extrem de rapid.
Aceste doua artere au un asfalt decent dar per total au un aer foarte... invechit. De mare mirare este ca dupa 1990 nu s-au schimbat nici macar consolele iluminatului, doar lampile, un caz destul de rar in Bucuresti la data curenta.