133 scrie:S-ar putea sa ai o surpriza, #245 a fost saptamana trecuta cel putin o zi prin linia 10.
Am tras de bicicleta pana am ramas fara respiratie sa ajung intr-un unghi bun de poza dar s-a pus semafor rosu si am renuntat.
Când a fost parada tramvaielor, 245 a luat apă în motoare pe la Obor, ceea ce a dus la prăjirea cablurilor de forţă, cu fum şi tot tacâmu'. Cum nu s-a făcut scurtcircuit atât de mare încât să topească tabla (ca la #4041), l-au reparat în depou după aia.
133 scrie:Sunt destule V3A de "inviat" daca se vrea resuscitare de vagoane.
Pe măsură ce se învie unele, vor crăpa altele. V3A-ul nu a fost niciodată un tramvai fiabil şi nici nu va fi vreodată, va rămâne doar o copie proastă de LHB, cu acţionare de Thomson-Houston. Să nu uităm că acum câţiva ani, cel puţin la Alexandria şi Bucureştii-Noi erau tramvaie care nu aveau voie pe linia 41 din cauza rulmenţilor crapodină duşi. La Tatre nu am auzit de astfel de probleme, de fapt nici nu ar avea cum, că la Tatre nu ai bilele libere pe un cerc cu raza de vreo 2m pe care să-ţi sprijine caroseria.
133 scrie:Cat despre Militari... aia sunt nesimtiti pur si simplu cu un V3A au intrat intr-un tir si l-au facut praf, unuia au incercat "sa-i dea foc", altul (care e abia scos din RK) il trambaleaza cu luminile stinse in bataie de joc totala fata de calatori. Sa stea ei acolo cand s-o mai sinchisi cineva sa invie tramvaie de 40+ ani pentru cheful lor.
Ăia nu au mai văzut V3A până acum... trebuie să îşi dea seama că cu V3A-ul nu mai poţi să mergi cu 70 la oră pe Preciziei şi să te mai şi opreşti la intersecţie, pur şi simplu nu-ţi ţin frânele (iar V3A-93 abia trece de 50). Nu mai poţi nici să pleci cu el de pe loc fără nisip, că nu e de totală aderenţă şi nici nu poţi să îl defrânezi cu mâna dacă rămâne frâna blocată, tre' să dai la cheie 40 de rotaţii. Şi mai trebuie să îşi dea seama şi că sursele statice de V3A-93 au obiceiul să ardă dintr-un foc toate neoanele din salon, că la majoritatea sunt direct pe sursă (de aia se sting la separatoare), nu din baterie ca la Tatre.
133 scrie:Am tras de bicicleta pana am ramas fara respiratie sa ajung intr-un unghi bun de poza
Nu s-a născut încă V3A-ul care să mă facă pe mine pe bicicletă, chiar şi pe vechiul DHS. Cu Tatrele e mai greu, pe Bd. Timişoara nu pot să mă ţin după ele, nici măcar când e traficul lejer (am încercat cu un 35, colegul din el a ajuns cu vreo 10 minute mai repede de la APACA la Dep. Militari).