Tatra T4R

Depre tramvaiele din Bucureşti

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Joi 14 Mar 2019, 13:21

133 scrie:Avem licitatie de tramvaie. Inteleg ca trebuia sa se desfasoare prin 2006, nu in 2019. Dar ne-am bazat pe fiabilitatea vesnica a unor fiare si am ajuns aici.
In rest poezia cu Tatra versus V3A e deja vu si in reluare si nu ne duce nici cu un pas mai inainte doar ne invarte in jurul cozii jumulite.

P.S. Ai uitat ceva in calculul "fiabilitatii". Tatra are capacitatea in vite furajere pe metrou patrat a unui V3A doar in cuplu. Ceea ce inseamna tot mecanismul de actionare descris de tine x 2.


Ce îi împiedică să cupleze două Tatre? Aşa merg şi la Praga şi la Bratislava şi la Dresda şi prin alte părţi.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Joi 14 Mar 2019, 13:27

Energia nucleara nu este tocmai "curata", timpul o va dovedi cu varf si indesat. Si mai mult decat atat tehnologia nu prea mai avanseaza deloc din cauza asta. O sa facem cu reactoarele ca si cu tramvaiele. O sa ne bazam pe fiabilitate vesnica. Asa au facut si japonezii si au luat-o in barba.

P.S. Vezi ca iar a sarit o roata la "Cielo".
Dar vad ca esti inversunat in nonsubiectul asta cu rabla mica versus rabla mare fara sa realizezi ca si V3A-urile vor disparea masiv destul de curand odata cu otelul rosu in incapacitate administrativa de a fi inlocuit si atunci poate o sa plangem si dupa ele. De fapt imi face impresia ca doar transportul in comun produce unora "nostalgie", cand vine vorba de masina persoanala trebuie sa fie ultimul racnet. Nici Dacia nici Cielo, ceva nemtesc cu siguranta. :twisted:

Pana la urma totul depinde de client. Daca deraiaza tramvaiul cu omul atunci omul va cauta alternative, nu va sta sa-i explici care dintre rablele cu potential de deraiere este favorita ta. Totul se rezuma la actiune proasta versus nici o actiune, iar oamenii s-au cam saturat de amandoua.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Joi 14 Mar 2019, 17:53

Aş fi fost de acord să fie înlocuite Tatrele, dar nicidecum cu clonele celui mai prost tramvai creat vreodată în Germania.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Joi 14 Mar 2019, 22:07

Tatrele nu sunt inlocuite, nu s-a cumparat ceva nou in parcul de tramvaie care sa le subtituie 1/1. Sunt r e t r a s e ! De ce? Pentru ca multi calatori si-au mutat persoana in automobil si al doilea motiv sunt in minoritate ca si capacitate fizica de transport in format 1 salon per capita de vatman.
Marginal la treaba asta mai este si faptul ca le mai sar roti si mai iau uneori foc, dar aici este valabil si pentru V3A. Dar nu putem sa negam ca au avut parte de un tratament preferential fiind scutite de otelul rosu. Daca rulau in continuare pe el erau oale si ulcele mai demult.
Apoi o Tatra nu are capacitate net superioara unui autobuz. Si nimic din dotarile si flexibilitatea autobuzului.
In coada listei poti sa bagi si argumentul politic ca nu poti cara oamenii la vot cu tramvaiul (da, chestia chiar se practica si mi-a confirmat cineva din Ilfov ca este "convocat" de primar la vot cu transport asigurat). :evil:

P.S. Oricum de unde vrei sa aiba duamna bani de intretinerea Tatrelor cand trebuie sa schimbe borduri in parfecta stare in Piata Unirii.
Bonus la bordurile perfecte in curs de inlocuire: #6265 cu cureaua rupta.
Fişiere ataşate
CAM00705A.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Vin 15 Mar 2019, 00:12

O Tatra are 125 locuri în ea, un autobuz 100, e totuşi o diferenţă de 25% în favoarea Tatrei.

Citaro-urile cad pe capete, mai ales cele Euro-4, zilnic văd cel puţin unul tractat sau mergând cu 20 la oră cu intervenţia după el. Luni, de exemplu, era unul cu antigelul vărsat pe şosea în staţie la Lira, sensul spre Ghencea. Noroc că am văzut ce cursese din el, că altfel mă dădeam cu bicla precum cu sania.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Vin 15 Mar 2019, 08:02

25% gratis la conserva de sardine... :twisted: Sau 20% depinde cum facem matematica.
Citaro si Ikarus si Citelis cad pe capete de cand lumea. Ca si tramvaiele, se trimit in traseu cu "defecte minore" care se agraveaza cu fiecare semicursa si... poc!
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Vin 15 Mar 2019, 23:14

Se pare că de mâine vor reapărea la traseu câteva Tatre.

3381 (cel cu roata) a fost şi el reparat (probabil a primit un boghiu de la un alt vagon) şi a efectuat probe ieri noapte.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Vin 15 Mar 2019, 23:19

Mda... si eu ma halucinam ca poate se da dispozitie de dublare imediata a productiei de modernizari in CA... Poate cand o deraia vreuna intr-un stalp (sau in pom, ca Otokarul :twisted: ) or sa se calmeze definitiv.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Sâm 16 Mar 2019, 00:15

Au fost foarte multe ture lipsă în astea două zile, de fapt toate V3A-urile în plus erau ture luate din alte linii. De exemplu pentru 35 au fost scoase două ture de pe 41 şi una de pe 24, Colentina a scos şi ea câte un tur de unde a putut, Titan a scos un tur din 27 şi unul din 40, Victoria a scos din 34 şi, probabil, şi un tur din 55... asta ca să nu mai punem la socoteală că de pe 35 a lipsit câte un tur în ambele zile, pe 44 a lipsit un tur vineri, iar de pe 47 joi au lipsit două ture şi vineri unul.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Sâm 16 Mar 2019, 09:19

Asta ce vre sa insemne? Frecventa de circulatie pe primul loc, siguranta in circulatie pe locul doi? Sa avem pardon, daca la ETE pasa cuiva de frecventa nu stateau 25-30 de vagoane moarte in BN. Tot parcul rece V3A al depourilor ar trebui sa aiba pana la ora asta programare la URAC cu data si ora. S-au organizat? Cuci.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Sâm 16 Mar 2019, 22:19

Sigur, siguranţă la V3A... cu 238 prăjit uşor, cu 4041 prăjit mai mult şi retras, cu vagoane precum 218 care e retras de vreo 5 ani. V3A a fost un vagon prost de la bun început, la Cluj şi Oradea au rezistat doar 3 ani, la Botoşani vreo 6.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Sâm 16 Mar 2019, 22:20

Am auzit ca Tatrele n-au mai iesit azi, pentru ca au ramas fara baterie dupa doar o zi de stationare! :twisted:
Lasand la o parte acest nonsubiect deja complet inutil cu rabla mica versus rabla mare tot zilele astea se petrec niste evenimente realmente importante.
1. Licitatia de tramvaie a fost un mare "succes" astfel ca a reusit sa stranga fix doua oferte: Astra si something turkish. Un dezastru calificat. Am intrat in zodia sanctiunilor europene, momentan nedeclarate. Dar duamna are alte prioritati.
2. Lictatia M6. Alta elucubratie a unor minti bolnave care ar vrea sa-si creeze un statut de Saligny din ramarea de pamant virgin pe sub drumuri nationale. Probabil urmeaza metroul Bucuresti-Brasov si Bucuresti-Constanta. Aia de la UE le-au spus clar si raspicat ca nu au alternativa viabila la DN1 astfel incat sa se apuce sa-l rame cu metrou si nici nu se motiveaza metrou mai departe de Feeria. Dar cum pentru noi UE a devenit facultativa vom merge inainte cu tampitzii nostri in tampeniile noastre. Dupa care ne vom da seama ca orasul a inconjurat aeroportul si il vom muta probabil undeva dincolo de Puchenii insirati. Orizontul 2100, nu va impacientati.

P.S. Ei retrag vagoane, eu as suspenda trasee. Tot ce este pe otelul rosu ar trebui suspendat maine si mers la fonduri europene cu jalba in protzap pentru modernizari "de urgenta".
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Dum 17 Mar 2019, 02:10

Problema cu bateriile e generală la tot parcul STB, inclusiv la Mercedes. Mai ales pentru că validatoarele sunt legate direct la baterie la unele vehicule (de ex. Citaro), singura soluţie să le opreşti e să scoţi fizic bornele de la baterie. Adăugăm la asta şi bateriile proaste şi neînlocuite la timp şi vedem rezultatele. În autobaze există bancuri de pornire rapidă a motoarelor (evident, odată pornit motorul, porneşte şi alternatorul şi dacă nu opreşti motorul vreo 2 ore ai bateria full; dacă omori motorul în traseu, ai pus-o - la Citaro nu mai e posibil, dar la Dac/Ikarus erau maşini pornite în garaj la care şoferii omorau motorul la un demaraj şi acolo rămâneau). Dar la tramvaie bănuiesc că nu au aşa ceva...
Pe de altă parte, la tramvai când ai ridicat pantograful, grupul convertizor nu are nevoie de baterie ca să pornească (sau nu ar trebui să aibă nevoie), aşa că faza cu bateriile pare cusută cu aţă albă.

Astra nu poate participa la licitaţie, neîndeplinind criteriul cifrei de afaceri sau, măcar, al producţiei de tramvaie în ultimii 5 ani (nu a produs nimic...). Skoda şi-a retras contestaţia, Alstom cred că se duce la Curtea de Apel şi rămânem cu... ? Mă îndoiesc că Durmazlar (Turcia) s-a prezentat la lictaţie, că aşa şi PK Transportnâe Sistemî (Federaţia Rusă) s-a apucat să îşi certifice tramvaiele pentru România, dar nu cred că licitaţia asta o viza. Iar câtă vreme atât Durmazlar, cât şi PK îşi prezintă marfa la Innotrans, alături de vehicule Siemens, Alstom sau Şkoda, e clar că e conformă cu toate standardele noastre.

Finanţarea M6 nu are nicio legătură cu DN1 (care chiar e prea lat, fiind pistă de curse în zonă), ci cu faptul că numărul estimat de călători e prea mic pentru a justifica investiţia. După ce Comisia s-a fript cu M5 şi cu staţiile lui cu 3 - 4000 intrări estimate pe zi (adică câţi urcă într-un 41 în 20 de minute dimineaţa la Moghioroş), nu se mai frige şi a doua oară. Mai ales că spre Otopeni nici nu merge să spui că desfiinţezi tot transportul de suprafaţă şi-l înlocuieşti cu metrou ca pe M5, pentru că transportul de suprafaţă era - la momentul studiului - un 783 la 40 de minute şi nici ăla plin. Fără vreun Park&Ride trântit pe câmp lângă aeroport sau vreo altă sursă constantă de călători, care să-ţi dea măcar 1200 călători pe oră şi sens (adică un metrou cu scaunele ocupate la fiecare 10 minute), slabe speranţe de metrou, e ca şi când ai face metrou în Târgovişte sau în Slatina.

Apropo, reamintesc faptul că infrastructura de transport din Bucureşti (fie că vorbim de poduri, pasaje sau de linii de tramvai şi troleu) nu a beneficiat niciodată de vreun leu de cofinanţare nerambursabilă de la UE sau de la stat. Totul s-a făcut pe fonduri proprii sau prin împrumuturi bancare (atât la BERD, cât şi la bănci comerciale), care împrumuturi au fost permanent refinanţate şi rostogolite. De exemplu, cele 1000 de autobuze Mercedes Citaro le vom fi terminat de plătit în anul 2030 (când nici nu vor mai exista), dacă cine o veni atunci la Primărie nu mai rostogoleşte încă o dată creditul luat de Videanu şi rostogolit de Firea acum vreo 2 ani.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Dum 17 Mar 2019, 09:43

Da, deci cu Astra necalificabila (desi deja conditia cifrei de afaceri si productie nici nu mai poate fi in lista de pretentii municipale din moment ce firme mari au refuzat sa depuna oferte) si o singura oferta turceasca probabil ca vom CA-iza de urgenta. Poate mai modifica un pic si proiectul BLF, sa-l faca bidirectional si cu un purtator ceva mai lung, cu osii si podea inaltata, ca sa nu mai aiba probleme cu el pe otelul rosu. :twisted: Poate mai fac si niste V2A-T desi eu personal as scoate Tatrele in traseu cuplate sa faca 56-le. :twisted: Pana la sfarsitul anului s-ar matura surub cu surub si roata cu roata de pe Bd. Basarabia.
P.S. Daca am ajuns sa bagam in discutie tramvaie din federatia rusa e clar ca suntem pe drumul cel bun. :twisted: Desigur vom merge la orice lungimi, doar ca sa moara si capra vecinului din Arad, dar si a celui din Lizeanu, trebuie sa le negam orice potential de dezvoltare, sa nu fie mai egali decat noi in saracie si prostie.
P.S.2. Presimt ca si licitatia de troleibuze va merge la fel de 'unsa'. Si probabil ca si la tramvaie cand va ramane un Ikarus fara frane si va matura toata coada de masini de pe panta Cotroceniului le vor retrage de urgenta si vor ajunge Citelisuri si prin Berceni! Un adevarat festival pentru pozangii juniori ai parintilor soferi. :P
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Dum 17 Mar 2019, 14:31

La troleibuze va fi simplu: Caf (Solaris) sau Astra dacă decide să se bage. Numai că Astra Town nu a ieşit cine ştie ce de când hala Astra Bus a fost cumpărată de Blidar (da, Astra Town sunt făcute de Astra Călători, nu de Astra Bus).
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Mie 20 Mar 2019, 21:49

*Pamflet* Licitatia de troleibuze a fost castigata de Otokar, primele bucati au fost deja livrate depoului Berceni/Nitu Vasile.
Fişiere ataşate
CAM00778A.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Joi 21 Mar 2019, 00:43

Ce nu e pamflet e că au început să fie trase Citaro în zona parcului rece de la Berceni.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Joi 21 Mar 2019, 07:57

Eu am zis ca si Ikarusurile au ceva probleme si merg pe risc. Anul trecut mergeam spre Berceni si ne-am trezit la semafor, in panta, ca nu mai sta masina infranata. S-a straduit soferul sa-o 'tina pe loc' din acceleratie dupa care la prima ne-am dat jos si s-a retras (pe riscul lui ca in mod normal pentru treaba asta trebuie tractare).
Dar sigur reactiveaza autobuzele cand n-or sa mai poata evita inlocuirile de linii otelul rosu.

P.S. Ca sa revin la subiectul desfiintarii de trasee si retragerii de vagoane, apropo pentru cei care cred ca linia 56 nu are clienti. Pe la 12:40 la Patinoar.
Fişiere ataşate
CAM01322A.jpg
CAM01323A.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Joi 21 Mar 2019, 13:04

133 scrie:Dar sigur reactiveaza autobuzele cand n-or sa mai poata evita inlocuirile de linii otelul rosu.


Nu reactivează nimic, sunt 750 ture pe liniile urbane, vreo 150 pe preorăşeneşti şi vor fi 400 de Otokar. La 900 (cu indulgenţă) de Citaro funcţionale înseamnă 1300 de autobuze funcţionale pentru 900 de ture. Hai să zicem că mai băgăm 100 de ture pe regionale şi încă vreo 30 pe liniile care se vor crea pentru preluarea călătorilor de pe tronsoanele părăsite de tramvaie (8, 16). 1030 ture la 1300 de autobuze. Dacă adăugăm şi nişte rezerve, ne rămâne un parc necesar pe la vreo 1100 autobuze, deci minimum 200 de Citaro la fier vechi în prima etapă.
În etapa a doua, peste 2 ani, când vor trebui licitate competitiv traseele le adăugăm şi pe cele 250 ale regionalelor, mai scoatem şi din cele urbane (că poate şi pe acolo vor fi pachete de linii pe care STB nu se va califica la licitaţie). Într-un orizont de timp de 3 - 4 ani, în afară de cele 400 Otokare, e puţin probabil să mai existe mai mult de 200 - 300 de Citaro, mai ales că se vor achiziţiona şi cele 100 de autobuze hibrid.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Joi 21 Mar 2019, 22:06

Da... ei bine... poate duamna sa le dea cadou altor orase care si acum mai ruleaza DAC-uri sau alte minuni nonLF. La ce harburi non-euro mai circula prin Romania mi s-ar parea sabotaj economic sa casezi Citaro.

P.S. Otelul rosu inseamna Basarabia, Calarasilor, Teiul Doamnei, Lacul Tei, Pompeiu, Mihalache, Milea partial, Serban Voda, Octavian Goga, Nerva Traian, Calea Dudesti, Camil Ressu, Marasesti, Reinvierii, Chisinau, Coposu, Calinescu, Lizeanu, Barbu Vacarescu, Serbanescu, Ferdinand, Pache Protopopescu, Pantelimon partial, Ziduri Mosi, bucla de la gara Obor. Daca mi-a scapat ceva... A se adauga si Petricani si Pallady chiar daca nu-i pe OR.

Iar in linii supendate inseamna 5, 14, 16, 19, 23, 24, 27, 36, 40, 42, 45, 46, 55 scurtat, 56. Deci povestea cu 8, 11,35, 42, 56 e vax albina, problemele sunt mult mai grave decat lipsa de vagoane functionale.
Apropo au vopsit baza stalpilor de pe Vacarescu dungi orizontale rosii si albe ca sa nu mai intre bizonii cu masina in ei. Ce conteaza ca buna parte din ei stau sa pice oricum, cu armatura la vedere...
Ramane sa calculati voi cate ture in autobuze cu rezerve sunt necesare, destul de curand, caci pe Basarabia cel putin sunt niste joante rupte unde sinele stau la o diferenta de cota de ordinul 8-9 centimetri.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Sâm 23 Mar 2019, 02:40

133 scrie:pe Basarabia cel putin sunt niste joante rupte unde sinele stau la o diferenta de cota de ordinul 8-9 centimetri.


Vine vara şi se vor dilata şinele, aşa că joantele îşi vor dovedi utilitatea.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Sâm 23 Mar 2019, 09:06

Am vazut cum se dilata sinele pe Bd. basarabia. Pana ajung la juma de metru distanta de canalul longrinei! In fiecare vara! :twisted: Iar in restul timpului... ZDRANG-ZDRANG X 4!

P.S. Si pe Calea Mosilor joantele au inceput sa fie deja foarte sonore. Si sunt si foarte dese. Intre Obor si Traian/Eminescu.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Sâm 23 Mar 2019, 13:39

Pe Cal. Moşilor e linie sudată, nu au ce joante să fie pe acolo.
De fapt şi pe Basarabia e tot sudată, doar că anual se taie diverse rosturi de dilatare din ea.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Dum 24 Mar 2019, 09:53

E sudata si din bucatele. Trebuie sa mai incarce sudurile ca s-au tocit.
Pe Basarabia... e praf. Remat si alta noua.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Lun 25 Mar 2019, 12:10

De astăzi au revenit câteva Tatre la traseu, cel puţin pe 35, 44 şi 47.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Lun 25 Mar 2019, 21:38

Untill...
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Mar 26 Mar 2019, 00:13

Probabil până la desfiinţarea liniilor 8, 34, 35, 56 şi scurtarea liniilor 11 şi 16.

#3303 şi #3411 la Gara Basarab. Se observă că la toate vagoanele s-a lucrat la roţi, refăcându-se marcajele. Probabil toate roţile au fost demontate de pe osie şi apoi montate la loc.
3303a.jpg

3303b.jpg

3303c-b1.jpg

3303d-b2.jpg

3411-44.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde AndreiSYA » Sâm 15 Iun 2019, 16:45

Despre situatia tatrelor ce se mai stie? Am inteles ca unele sunt trase la gard deja...
Avatar utilizator
AndreiSYA
 
Mesaje: 931
Membru din: Sâm 09 Mar 2019, 23:11
Localitate: Ilfov

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Sâm 15 Iun 2019, 22:12

Pai doar n-or sa tina 100 ani! Abia face Romania atatia! :twisted: :mrgreen:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Dum 24 Noi 2019, 00:06

Să mai vedem câteva poze cu aceste minunate vagoane, care circulă de peste 45 de ani pe străzile din Bucureşti:

#3303 - linia 47, Şos. Progresului, mergând spre Piaţa Unirii
3303-047-550.jpg


#3311
- linia 35, Str. Valea Cascadelor
3311-035-250.jpg

3311-035-251.jpg

- linia 47, Şos. Progresului, mergând spre Piaţa Unirii
3311-047-510.jpg

- cap de linie Piaţa Unirii
3311-047-601.jpg

- Str. Dr. C-tin. Istrati (Filaret), mergând spre Ghencea
3311-047-600.jpg


#3317 - linia 11, intersecţia Cal. Giuleşti cu Şos. Orhideelor, mergând spre Zeţarilor
3317-011-2.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tramvaie

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005