[url]Da, se merge foarte ,,bine", cu 5 km/h la toate trecerile de pietoni peste limitatoare (o adevărată plăcere cu troleibuzul, mai ales când amortizoarele sunt coapte). Şi şasiurile sunt îndoite pe o bună parte din vehicule, consecinţă a lipsei de întreţinere din ultimii ani, de când a început la Târgu-Jiu epoca giratoriilor şi limitatoarelor de viteză. Noroc că n-are ce altceva să se strice pe ele, iar tabla se îndreaptă şi se sudează de câte ori e nevoie.[/url]
Într-adevăr, peste limitatoare trec și exagerat de încet (mai ales când ești cu articulata) și devin cam enervante și pentru călători aceste ”hopuri”, dar ce să mai zici ca șofer care le treci peste ele toată ziua...
La Ploiești au limitatoare... trecerile de pietoni, și nu știu care-i mai rău dintre limitatoarele obișnuite din plastic (care de regulă încep să zboare mai târziu), fier (nu mai știu unde am văzut) și... betonate (care sunt adevărate surse de stricat mașinile) cu trecerile de pietoni supraînălțate. Problema acestor limitatoare s-a pus normal pentru siguranța pietonilor, doar că acestea cu timpul strică tot ce ține de suspensie la toate mașinile care trec peste ele zilnic, chiar și cu viteză mică.Târgu-Jiu nu are nicio linie preorăşenească, transportul judeţean e făcut de privaţi cu microbuze. Toate ,,satele" în care circulă Transloc-ul sunt localităţi aparţinătoare ale Municipiului Târgu-Jiu, nu au administraţie proprie.
Nu am știut până acum acest lucru, deși nici nu mi-a dat prin cap să întreb de ce tariful este unic oriunde te-ai duce. Acum ceva timp am văzut mai multe plăci cu trasee desființate (am uitat toate cum se numeau
) prin anii 2000 după spusele unui șofer, probabil acelea erau într-adevăr adevăratele linii preorășenești.