Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Depre tramvaiele din Bucureşti

Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde Andrei Alex » Lun 08 Iul 2013, 00:06

Sunt in numar de 11 vagoane si reprezinta modernizari ale vagoanelor Tatra T4R, toate apartin depoului Militari. Aceste sunt de doua tipuri:

V2S-T -> #3001 si #3002
V2A-T -> #3003-#3011

#3002

3002.jpg


#3003

3003.jpg


#3004

3004.jpg


#3009

3009.jpg
Andrei Alex
Site Admin
 
Mesaje: 8
Membru din: Mar 01 Ian 2013, 02:56

Re: Bucur 1

Mesajde Dr2005 » Lun 08 Iul 2013, 08:01

Câteva date tehnice pentru V2A-T

Tipul: V2A-T - vagon articulat, cu 2 segmente şi 6 osii
Ecartament: 1435 mm
Forumula osiilor: B’O 2’ B’O
Lungimea vagonului (inclusiv tampoanele): 21500 mm
Lungimea caroseriei: 20750 mm
Lăţimea vagonului: 2200 mm
Înălţimea caroseriei: 3150 mm
Înălţimea podelei: 930 mm
Ampatamentul boghiului motor: 1900 mm
Ampatamentul boghiului purtător: 1800 mm
Diametrul roţilor cu bandaje noi: 700 mm
Diametrul roţilor cu bandaje uzate: 636 mm
Masa vagonului gol: 25,5 t
Masa vagonului încărcat: 40 t
Număr de uşi: 4
Locuri pe scaune: 28
Locuri în picioare (la 4/6/6,6 căl/m2): 105/147/160
Număr total de călători la (4/6/6,6 căl/m2): 133/175/188
Raza minimă de înscriere în curbă: 18 m
Raza maximă a curbei verticale: 800 m
Raza minimă de înscriere în curbele din depou: 15 m
Rampa maximă: 6 %
Tensiunea de alimentare: 750 V c.c.
Număr motoare: 4, de curent continuu, ventilate forţat
Puterea motoarelor: 188 kW
Forta maximă de tracţiune: 47 kN
Viteza maximă: 50 km/h (limitată electronic)
Acţionare: Chopper - IGBT
Sisteme de frânare:
-frână reostatică, electro-dinamică si recuperativă
-frână electro-hidraulică cu disc, tip Hanning & Kahl
-frână electromagnetică (cu patină la şină)
Surse auxiliare de energie: Convertizor static cu 2 ieşiri: c.c.: 28V, 120A; c.a.: 3 * 400V, 50Hz, 6KVA
Baterie 24V, 205Ah
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur 1

Mesajde adriank1997 » Lun 31 Mar 2014, 23:40

3002 sta mi se pare cu chopperu defect sau o sursa de 24v
Tinem sa multumim Depoului Militari!!!!
Avatar utilizator
adriank1997
 
Mesaje: 135
Membru din: Sâm 09 Dec 2017, 13:29
Localitate: Buzău

Re: Bucur 1

Mesajde adriank1997 » Joi 29 Mai 2014, 10:38

3008
Fişiere ataşate
14109951850_a23366a64a_c.jpg
Avatar utilizator
adriank1997
 
Mesaje: 135
Membru din: Sâm 09 Dec 2017, 13:29
Localitate: Buzău

Re: Bucur 1

Mesajde adriank1997 » Mar 24 Iun 2014, 19:23

3009
Fişiere ataşate
14497268014_c5050c6a2a_c.jpg
14497268014_c5050c6a2a_c.jpg (86 KiB) Vizualizat de 24397 ori
Avatar utilizator
adriank1997
 
Mesaje: 135
Membru din: Sâm 09 Dec 2017, 13:29
Localitate: Buzău

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde Dr2005 » Vin 26 Dec 2014, 18:26

#3003 - linia 8, Bd. Timişoara
3003a.jpg

3003b.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde 133 » Joi 08 Sep 2016, 11:46

A inviat 3011, probabil cu ceva transplant de la 3009 care a iesit simultan din traseu. Nu-i merg fimele si are parbrizul crapat ca :twisted:
Fişiere ataşate
CAM03055.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde adriank1997 » Sâm 09 Dec 2017, 18:47

La URAC, proaspete ieșite... fotografiile au fost prelutate din arhiva RATB-ului.
2017-11-08_212324.jpg

2017-11-08_213125.jpg
Avatar utilizator
adriank1997
 
Mesaje: 135
Membru din: Sâm 09 Dec 2017, 13:29
Localitate: Buzău

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde adriank1997 » Vin 15 Dec 2017, 22:16

#3001 în trecut prin București. La momentul de față, nu a rămas decât o epavă din el...
Sursa: public-transport.net
8294_80.jpg
Avatar utilizator
adriank1997
 
Mesaje: 135
Membru din: Sâm 09 Dec 2017, 13:29
Localitate: Buzău

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde Dr2005 » Sâm 09 Iun 2018, 17:47

Trebuie menţionat că toate aceste tramvaie au fost construcţii noi, prelund de la Tatrele casate doar boghiurile motoare şi traversa din şasiu pe care se află crapodina superioară care traversă, pur şi simplu, a fost sudată în şasiul nou. Boghiul purtător este de V3A (nou construit, nu rămas de la casări), iar cutia este din aluminiu.
-----
#3003 - linia 25, Bd. Timişoara, mergând spre Depoul Militari
3003.jpg


#3005 - linia 25, Şos. Progresului, mergând spre C.F.R. Progresu
3005.jpg


- Str. Valea Cascadelor, mergând spre C.F.R. Progresu
3005b.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde Dr2005 » Sâm 09 Iun 2018, 17:49

#3006 - linia 8, Str. Valea Cascadelor, mergând spre Zeţarilor
3006.jpg


#3011 - linia 8, Str. Valea Cascadelor, mergând spre Depoul Militari
3011.jpg


- Str. Valea Cascadelor, mergând spre Zeţarilor
3011b.jpg
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde Marius » Sâm 27 Oct 2018, 19:34

In ianuarie sau februarie am vazut des V2A-T pe linia 47, dar luna trecuta si luna asta deloc. Sunt doar pe 8 si 25 acum ?
Marius
 
Mesaje: 17
Membru din: Lun 22 Oct 2018, 23:16

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde Dr2005 » Mie 19 Dec 2018, 18:36

#3003 - linia 25, Şos. Progresului, mergân spre C.F.R. Progresu
3003-25.JPG
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde Dr2005 » Dum 17 Mar 2019, 03:27

#3003 - linia 25, cap de linie Depoul Militari
3003-25.JPG


#3005 - linia 25, cap de linie Depoul Militari
3005-25.JPG


#3008 - linia 35, cap de linie Depoul Militari
3008-35.JPG


#3011 - linia 47, cap de linie Ghencea
3011-47.JPG
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde Dr2005 » Joi 13 Feb 2020, 12:43

#3011 - linia 25, Şos. Giurgiului, mergând spre C.F.R. Progresu
3011-025-550.jpg

- Şos. Progresului, mergând spre Depoul Militari
3011-025-551.jpg

3011-025-552.jpg


În continuare se preferă trimiterea acestor vagoane pe linia 25, în vreme ce pe 8 şi chiar pe 35 şi 47 mai scapă V3A-uri...
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde 133 » Sâm 24 Oct 2020, 11:56

Avem in traseu un V2A T cu un geam ciobit in segmentul B intre usa 3 si usa 4. Aspectul este de piatra aruncata de un cetatean "civilizat". :evil: l
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde ADK » Lun 20 Dec 2021, 02:06

3001 și 3002 încă există, find oprite de la casare de asociația MetrouUșor. Starea vagoanelor nu este foarte favorabilă, 3001 find retras încă de când circulau DAC-uri și Ikarusuri...
2021-12-20_020215.jpg
Foto: asociația MetrouUșor

2021-12-20_020248.jpg
Foto: asociația MetrouUșor
ADK
 
Mesaje: 313
Membru din: Lun 19 Oct 2020, 16:53

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde 133 » Lun 20 Dec 2021, 10:40

Daa... yuhuu... uraa... daca troleibuze noi tot n-a fost sa fie si tramvaie noi abia a fost sa fie cu intarziere de vro 10 ani, dupa ce doi primari doreau sa ne "cadoriseasca" cu autobuze si tramvaie SH...
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde Dr2005 » Lun 20 Dec 2021, 10:49

De fapt, au fost oprite de la casare pentru că nu a licitat nimeni pentru ele anul trecut. După aia, STB a mai scos la mezat doar un lot de vehicule utilitare (nu ştiu dacă le-o fi luat cineva), probabil ETA şi ETE nu s-au mai pus de acord ce să mai treacă pe liste (totuşi, sunt zeci de Ikarus 415T, Tatre, V3A-93 şi Citaro descompletate prin depouri).
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde 133 » Lun 20 Dec 2021, 11:16

Eu nu inteleg de ce stau aceste "exponate" prin depouri, ar trebui expuse permanent in cadrul muzeului in aer liber Barbu Vacarescu, care acum gazduieste doar parcare gratis pentru automobilele celor care au treaba pe la proprietatile invecinate... :ugeek:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde ADK » Lun 20 Dec 2021, 12:33

Tramvaiele astea eu unul nu le prea văd rostul. Sunt niște prototipuri, știute de noi pasionații mai mult și văzute de prea puțin mai ales în perioada când încă circulau. Așa că rostul într-un muzeu nu-l văd, sunt niște eșecuri și doar astea au existat, mai cunoscut e un V2A în cazul lui 4042 (dar ei au în muzeu Lohner și alte tramvaie care au fost și într-un singur exemplar, și nu au fost destinate serviciului comercial de zi cu zi, ca EP/V3A, V56 etc).

...probabil ETA şi ETE nu s-au mai pus de acord ce să mai treacă pe liste...

Acum sunt DTA și DTE... S-au tăiat (defapt vândut pentru tăiere) niște 415T-uri care stăteau de ani de zile pe dreapta și erau descompletate, dar din prima serie din toate 3 depouri pe care le aveau (însă 5295 care era și el ajuns aproape la stadiul de schelet, nu știu dacă a fost vândut sau e și el în Alexandria), iar unul e la RK serios (5127) în noua schemă ca 4014. Nu știu dacă s-au tăiat în ultimii ani T4R, dar V3A știu că da (cele modernizate la Colentina, s-au tăiat chiar la URAC ca pe vremuri).

Totuși, STB ar trebui să facă un inventar serios cel puțin la autobuze/troleibuze/tramvaie cu tot ce mai e bun și ce nu (mai ales că la tramvaie au ce da la remat și se obține ceva, oricum s-au vândut deja toate remorcile Rathgeber m5.65 și cel puțin EP-ul 6068). Sunt multe E3-uri care zac în autobaza Ferentari încă cu sigla RATB-ului, și totuși au venit cele 400 de Otokare și cele 130 de hybride care le-ar fi putut înlocuii. Oricum un prim pas spre casare este și primul E4, 4661(? sau care e acela care a intrat sub balcon, mașina e de la Militari sigur) ajuns daună totală, însă deocamdată este sursă de piese pentru celelalte E4-uri.
ADK
 
Mesaje: 313
Membru din: Lun 19 Oct 2020, 16:53

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde 133 » Lun 20 Dec 2021, 14:12

Din categoria tara arde si baba se piaptana... niste ramasite ale unor vremuri de care mult prea putini vor sa-si aduca aminte, niste congelatoare pe roti iarna si cuptoare pe roti vara, de care unii au scapat definitiv emigrand iar cei care au mai ramas ori sunt in autoturism ori se gandesc si ei cum si unde sa emigreze. Ar fi trebuit topite de mult aceste strutocamile, asa le-a mancat rugina degeaba.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde Dr2005 » Lun 20 Dec 2021, 14:51

ADK scrie:Tramvaiele astea eu unul nu le prea văd rostul. Sunt niște prototipuri, știute de noi pasionații mai mult și văzute de prea puțin mai ales în perioada când încă circulau. Așa că rostul într-un muzeu nu-l văd, sunt niște eșecuri și doar astea au existat, mai cunoscut e un V2A în cazul lui 4042 (dar ei au în muzeu Lohner și alte tramvaie care au fost și într-un singur exemplar, și nu au fost destinate serviciului comercial de zi cu zi, ca EP/V3A, V56 etc).

Au avut şi alţii prototipuri mai mult sau mai puţin reuşite şi le-au păstrat. Bine, URAC nu cred că a scos 2 tramvaie identice de la V2A ,,model 1983" încoace, le putem considera pe toate prototipuri. Problemele de pe 3002 şi 3004 (că 3001 e cu alte echipamente) sunt cele caracteristice tuturor chopper-elor manufacturate de URAC - nu mai există secţia de electronică de putere a URAC, nu mai poate produce nimeni piese de schimb şi nici soft (cel actual era oricum un proiect didactic la Politehnicii). Inevitabil va trebui făcut ca la 4036 şi 4014 (adică plătit banu' greu la ICEP-SAERP şi isntalat noul proiect didactic de soft al UPB), fie tras la gard. De altfel, aceeaşi ,,bubă" o au toate tramvaiele cu electronică de putere - tehnologia evoluează şi după 10 - 15 ani nu se mai găsesc piese pentru computer. Atunci fie faci un ,,overhaull" cu producătorul (la un preţ de regulă cu 3 cifre în euro), fie vinzi tramvaiul la fier vechi prin Rusia sau alte ţări unde mai sunt nişte Minitechnicus care mai bibilesc prin computere. Aşa au ajuns la Iaşi tramvaiele ST11, au ajuns troleibuze Saurer la Baia Mare sau, mai recent, prin fosta URSS Tatre T3 cu echipare TV Progress în vreme ce Cehia a păstrat din cele cu accelerator.
Aşa că sfârşitul lui 3001, 3002, 3004 şi a întregii serii 30xx e previzibil şi e destul de aproape. La fel e şi al CH-PPC-urilor. Pe de altă parte, V3A-93 reostatic s-ar putea să mai avem în circulaţie şi peste 20 de ani :lol:

...probabil ETA şi ETE nu s-au mai pus de acord ce să mai treacă pe liste...

Acum sunt DTA și DTE... S-au tăiat (defapt vândut pentru tăiere) niște 415T-uri care stăteau de ani de zile pe dreapta și erau descompletate, dar din prima serie din toate 3 depouri pe care le aveau (însă 5295 care era și el ajuns aproape la stadiul de schelet, nu știu dacă a fost vândut sau e și el în Alexandria), iar unul e la RK serios (5127) în noua schemă ca 4014. Nu știu dacă s-au tăiat în ultimii ani T4R, dar V3A știu că da (cele modernizate la Colentina, s-au tăiat chiar la URAC ca pe vremuri).
Totuși, STB ar trebui să facă un inventar serios cel puțin la autobuze/troleibuze/tramvaie cu tot ce mai e bun și ce nu (mai ales că la tramvaie au ce da la remat și se obține ceva, oricum s-au vândut deja toate remorcile Rathgeber m5.65 și cel puțin EP-ul 6068). Sunt multe E3-uri care zac în autobaza Ferentari încă cu sigla RATB-ului, și totuși au venit cele 400 de Otokare și cele 130 de hybride care le-ar fi putut înlocuii. Oricum un prim pas spre casare este și primul E4, 4661(? sau care e acela care a intrat sub balcon, mașina e de la Militari sigur) ajuns daună totală, însă deocamdată este sursă de piese pentru celelalte E4-uri.[/quote]
Cel puţin o remorcă de Ep şi una de Rathgeber au ajuns la CFi Criscior, deci mai există un viitor pentru ele în mâinile d-lui. Hocevar.
Cu URAC-ul mobilizat exemplar şi cu ceva retehnologizări pe ici pe colo probabil s-ar putea repara capital 20 - 30 de V3A-93 + 3 - 4 vagoane de CA şi 5 - 6 Tatre pe an fără mari probleme, în ideea că tot ce e de Faur şi Ep dispare. Dar nu dă nimeni bani pentru asta.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde ADK » Lun 20 Dec 2021, 15:19

Normal și prototipurile s-ar păstra, dacă ar fi și funcționale cu atât mai bine. Dar păstrat merita mai mult 7091, că mulți îl știau și a fost un proiect foarte interesant (deși mă rog, nu a fost așa mare prototip că construcția nu-i de la zero, e doar o ”prelungire” a DAC-ului 117E, ca și la V2A i-ai mai pune un tronson la mijloc și e V3A), DAC UDAN... Care au făcut un pic de istorie. Astea care nu au fost văzute cam deloc eu nu le-aș da prea mare importanță...
ADK
 
Mesaje: 313
Membru din: Lun 19 Oct 2020, 16:53

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde 133 » Lun 20 Dec 2021, 22:58

Dac udan, istorie? Hai sa nu deliram, a inceput betia de anul nou mai devreme? Rabla kaput. Am mers cu el in 173. Doar o singura data si bogdaproste pentru asta, era... teribil... in sensul rau. :x
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde Dr2005 » Lun 20 Dec 2021, 23:05

UDAN-urile nu aveau nicio problemă, dar când s-a dat ordin să rămână doar Mercedes, au fost şi ele scoase din uz. Plus că în acte apăreau făcute în 2002, nu în 2005 (deşi în 2005 au fost omologate), de aia au putut să le caseze în 2009, trecuseră cei minim 6 ani de amortizare. Tot la 6 - 7 ani au zburat din schemă şi o parte din Rocar de Simon.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde 133 » Lun 20 Dec 2021, 23:51

Singura problema era ca erau din alt film, in care noi (Bucurestiul) nu mai jucam deja de ani si ani... In 2006 deja intra Citaro.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde ADK » Mar 21 Dec 2021, 00:03

Din păcate în București încă de pe vremea ITB-ului s-au tăiat și mașini bune, doar că la acea vreme tovarășu' dădea ordine de mașini autohtone și de capacitate mare... După '90, s-a schimbat dictatura țării din comunism în democrație și au venit alte legi date de alți ”deștepți” iar din 2007 există și o conducere dinafară (pe care eu o simt ca și cum părinții sau socrii și-ar băga nasul în casa mea :evil:), care a ”dictat” alte legi și de aici nu intru în prea multe detalii că unii nu vor să audă ceva de anti-UE...

UDAN-urile au fost tăiate practic abia undeva pe la începutul lui 2010, primul a fost retras 1889 prin toamnă cel târziu și 592 a mai circulat până în ultima sau penultima zi din decembrie 2009 pe 242, și cred că de atunci s-a desființat și linia 242... Ce să mai zic de alte mașini, eram de față în garaj când luau DAC-urile cu tractarea unele revopsite dar deja parțial descompletate și cu scris cu font mare pe spate ”Fără semnalizare” iar Ikarusurile plecau pe roțile lor la Titan, URAC sau chiar la Alexandria în parcul rece. Nu mi se părea corect ce se întâmpla mai ales și procedurile de tip mafie care s-au făcut în 2011-2... Dacă Videanu lua încă 100 de Citelis, Ikarus erau o amintire astăzi. Mai bine luau tramvaie că destule autobuze abia trecuseră prin RK, dar nah, ne-am înscris în UE teoretic pentru niște drepturi practic să luăm bani că ai noștrii nu mai aveau cu ce să facă că totul s-a furat, dar odata cu asta le arătăm că le respectăm și niște ”impuneri”. Pe mine unul nu mă încântă autobuz hybrid dacă eu am un salariu mizerabil, nu-mi răspunde nimeni la abuzurile trimise la IM sau nu se iau măsuri, ori dacă bunică'mea nu-i ajutată de UE să-și facă gardul la pensia de 800 lei care o dă pe medicamente sau nu are o indemnizație pentru altceva. Și comercianții de produse românești la fel nu sunt ajutați cu nimic și cu complicitatea UE ne bagă doar legume injectate din import. Asta nu înțeleg mulți. O altă minciună este ”a făcut primarul”, nu a făcut primarul, primarul doar a trimis o solicitare și a avut noroc să primească banii și au făcut muncitorii, meritul lui este decât intenția, iar cu banii primăriei au făcut bănci personalizare și a cumpărat SUV-uri la poliția locală...
ADK
 
Mesaje: 313
Membru din: Lun 19 Oct 2020, 16:53

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde 133 » Mar 21 Dec 2021, 00:15

Dragule, "sa ne ajute cineva" este melodia bisericii, de la o varsta nu mai este viabil sa crezi in pretini imaginari si basta.
Nu te ajuta nimeni pe vremea ailalta si nu te ajuta nimeni acum.
Statul "social" Din RSR te "ajuta" cu un loc de munca fortat, unic si neschimbabil, nelegat de productivitatea ta si implicit te ajuta cu foame, frig si bezna (pe ultima suta de metri) in timp ce tu il ajutai cu produse rebut pe banda rulanta in stocuri nevandabile, pentru ca nimeni nu poate face din r***t bici.
Statul "capital" din UE nu te ajuta, te lasa sa te ajuti singur inovand si adaugand valoare, atragind capital de la investitori si avansind, daca ai idei bune.
Problema este ca noi nu mai suntem in RSR dar nici chiar in UE, am ramas agatati cu teleskiul undeva la jumatate. Din cauza ca statul nostru defect nu vrea sa ne mai considere cazuri sociale dupa ce ne-am plimbat prin UE si am vazut de toate si poate am bagat si la bibilica cate ceva si stim sa facem mai mult si mai bine ca pe vremea ailalta, dar nici nu vrea sa capatam prea multa independenta de el si sa-i dam cu flit si sa facem noi politicile publice in locul lui. Si nici investitorii nostri nu prea stiu sa investeasca pentru ca s-au rupt de realitate.
Si iata ca ne-am trezit cu un roller-coster ideologic... de am trantit frana de podea si suntem calati bine de tot la punct fix, sa nu vomitam, ca suntem verzi la fata... de incepe lumea sa strige "legionarii"! :ugeek:
Ultima oară modificat de 133 pe Mar 21 Dec 2021, 00:23, modificat 1 dată în total.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde Dr2005 » Mar 21 Dec 2021, 00:22

Ăla care s-a ocupat de De Simoane a ajuns la mititica, pentru că afacerea a fost cu dedicaţie. Dacă stăm să ne gândim, Rocar de Simon au fost autobuzele cu cea mai scurtă viaţă în serviciu, unele sfârşind după nici 7 ani de circulaţie. Poate doar TV2, dintre vehiculele de serie, să fi rezistat aşa puţin (nu pun la socoteală Ikarusurile 260/280 şi Karosele SM-11 trimise în ,,provincie" în anii '80). Celelalte toate au rezistat minim 15 ani la traseu, iar UDM-urile aproape au prins 20 de ani o parte din ele.

La tramvaie, la fel, epic fail nu au fost 3001/2 - care au circulat multicel, ci V3A-urile ,,model 1987" în 5 uşi, care multe n-au prins nici ăia 6 ani ai autobuzelor De Simon.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Următorul

Înapoi la Tramvaie

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005