133 scrie:Asa cand va pica presimt ca picat va ramane.
Tot ce nu e V3A-93 sau CH-PPC şi pică, picat rămâne. Nu se mai repară nici Tatre, nici V3A-93M de Electroputere, iar din cele de Faur s-ar putea să mai intre 2 - 3 la RK, dar nimic mai mult. După aia se va începe cu RK-ul la CH-PPC-uri, sunt minimum 4 descompletate în Depoul Alexandria (probleme la computerul de bord şi nu au mai avut cum să îl repare, câtă vreme URAC a închis de prin 2008 secţia care manufactura MCKV-urile) şi e posibil să aibă şi Dudeştiul. Evident, asta cu condiţia ca noile componente hard şi, mai ales, soft instalate pe #4036 să poată fi replicate şi pentru restul, nu ştiu ce statut au, s-ar putea să fie doar o cercetare a Politehnicii şi restul să coste bani grei (softul de asemenea nivel nu e ieftin, probabil vorbim de câteva mii de euro/vagon, la care se adaugă hardware-ul)
În plus, sunt deja multe vagoane ,,moderne" care au şi vârsta şi km de RK - Bucur-urile de Militari (mă rog, #3004 are şanse minime), toate CH-PPC, Bucur-LF de curent continuu, V3A-2S-93 (doar unul a avut RK), 181, 206, 076, 204, 205, 361... bine, astea 2 din urmă, fiind nişte prototipuri, au şanse cam mici să mai vădă vreun RK, vor circula până cad şi apoi la revedere. Şi tare îmi e că şi 076 şi 204 vor avea aceeaşi şansă, că şi ele sunt prototipuri şi sunt puţin diferite de seria de Colentina.