Parc vehicule - S.C. Eltrans S.A.
Botoşani
(Ultima actualizare: 29.09.2020, 18:21.)
Transportul cu tramvaiul a fost sistat începând cu data de 01.08.2020.
Faceti click pe numărul de inventar al tramvaiului sau pe numărul
de înmatriculare al autobuzului pentru a vedea o fotografie reprezentativă
cu acesta.
Faceti click pe tipul vehiculului pentru a deschide galeria foto a acelui tip
de vehicul.
Nr. |
Nr. înmatric. |
Fab. |
Osii |
Producător |
Tip |
Adus |
Observaţii |
Tramvaie - Vagoane motor |
|||||||
01 |
- |
1990 |
4x2art |
ITB |
V3A |
1991 |
Casat în 2001. |
02 |
- |
1990 |
4x2art |
ITB |
V3A |
1991 |
Casat în 2001. |
03 |
- |
1990 |
4x2art |
ITB |
V3A |
1991 |
Casat în 2001. |
04 |
- |
1990 |
3x1art |
ITB |
1991 |
Scurtat din V3A în 2000, casat în 2001. |
|
05 |
- |
1990 |
4x2art |
ITB |
V3A |
1991 |
Casat în 2001. |
06 |
- |
1990 |
3x1art |
ITB |
1991 |
Scurtat din V3A în 2000, casat în 2001. |
|
07 |
- |
1990 |
4x2art |
ITB |
V3A |
1991 |
Casat în 2001. |
- |
1990 |
3x1art |
ITB |
1991 |
Scurtat din V3A în 2000,
retras în 2001, casat în 2007. |
||
09 |
- |
1990 |
4x2art |
ITB |
V3A |
1991 |
Casat în 2001. |
10 |
- |
1990 |
4x2art |
ITB |
V3A |
1991 |
Casat în 2001. |
11 |
- |
19x |
4x2art |
ITB |
V3A |
1995 |
Ex-Cluj-Napoca, casat în 2001. |
12 |
- |
19x |
3x1art |
ITB |
1995 |
Ex-Cluj-Napoca, scurtat din V3A în 2000, casat în 2001. |
|
13 |
- |
19x |
4x2art |
ITB |
V3A |
1995 |
Ex-Cluj-Napoca, casat în 2001. |
14 |
- |
19x |
4x2art |
ITB |
V3A |
1995 |
Ex-Cluj-Napoca, casat în 2001. |
15 |
- |
19x |
3x1art |
ITB |
1995 |
Ex-Cluj-Napoca, scurtat din V3A în 2000, casat în 2001. |
|
16 |
- |
19x |
3x1art |
ITB |
1995 |
Ex-Cluj-Napoca, scurtat din V3A în 2000, casat în 2001. |
|
17 |
- |
1969 |
4x |
CKD Praga |
1997 |
Ex-Magdeburg
#1028; casat. |
|
- |
1973 |
4x |
CKD Praga |
1997 |
Ex-Magdeburg
#1093; casat în 2007. |
||
19 |
- |
1972 |
4x |
CKD Praga |
1997 |
Ex-Magdeburg
#1086; casat în 2005. |
|
20 |
- |
1975 |
4x |
CKD Praga |
1997 |
Ex-Magdeburg
#1123; transformat în biserică în 2005, casat în 2009. |
|
21 |
- |
1970 |
4x |
CKD Praga |
1997 |
Ex-Magdeburg
#1038; casat în 2005. |
|
- |
1977 |
4x |
CKD Praga |
1997 |
Ex-Magdeburg
#1190; retras în 2007. |
||
23 |
BT-320 |
1976 |
4x |
CKD Praga |
2001 |
Ex-Dresden
#224 572-0, ex-# 222 616-4. |
|
- |
1978 |
4x |
CKD Praga |
2001 |
Ex-Dresden #222
802-0; retras în 2007, casat în 2009. |
||
BT-322 |
1975 |
4x |
CKD Praga |
2001 |
Ex-Dresden
#222 236-1 II, 1991 ex-#222 518-8. |
||
26 |
BT-323 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
2001 |
Ex-Dresden #224 583-3, ex-#222 348-3, casat în 2011. |
|
BT-324 |
1972 |
4x |
CKD Praga |
2001 |
Ex-Dresden
#222 224-0. |
||
- |
1978 |
4x |
CKD Praga |
2001 |
Ex-Dresden #222
806-1; retras în 2007, casat în 2009. |
||
BT-326 |
1977 |
4x |
CKD Praga |
2001 |
Ex-Dresden
#224 559-3, ex-#222 709-3. |
||
BT-327 |
1976 |
4x |
CKD Praga |
2001 |
Ex-Dresden #224 521-4, 1995 ex-#222 615-6, retras 2010-2012, transformat în restaurant în 2012. |
||
BT-328 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
2001 |
Ex-Dresden
#224 585-8, ex-#222 328-2. |
||
BT-329 |
1976 |
4x |
CKD Praga |
2001 |
Ex-Dresden
#222 638-1. |
||
BT-330 |
1978 |
4x |
CKD Praga |
2001 |
Ex-Dresden #224 557-7, ex-#222 816-6, retras în 2010, casat în 2011. |
||
34 |
BT-331 |
1976 |
4x |
CKD Praga |
2001 |
Ex-Dresden #224 564-0, ex-#222 634-0. |
|
35 |
BT-332 |
1976 |
4x |
CKD Praga |
2001 |
Ex-Dresden
#224 558-5, ex-#222 608-4. |
|
36 |
BT-333 |
1976 |
4x |
CKD Praga |
2001 |
Ex-Dresden
#224 562-4, ex-#222 625-2. |
|
BT-323' |
1975 |
4x |
CKD Praga |
2001 |
Ex-Dresden #224 517-5, ex-#222 558-1, 2011 ex-BT-334. |
||
38 |
BT-335 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
2002 |
Ex-Dresden
#222 581-7, ex-#222 344-2. |
|
BT-336 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
2002 |
Ex-Dresden
#224 577-8, ex-#222 325-8. |
||
BT-337 |
1981 |
4x |
CKD Praga |
2002 |
Ex-Dresden
#224 511-8, ex-#222 169-0. |
||
BT-338 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
2002 |
Ex-Dresden
#224 570-4, ex-#222 338-7. |
||
42 |
BT-319' |
1976 |
4x |
CKD Praga |
2002 |
Ex-Dresden
#224 520-6, 1995 ex-#222 610-7, 2011 ex-BT-339. |
|
BT-321' |
1981 |
4x |
CKD Praga |
2002 |
Ex-Dresden
#224 531-0, ex-#222 176-2, 2011 ex-BT-340. |
||
44 |
BT-322' |
1976 |
4x |
CKD Praga |
2002 |
Ex-Dresden
#224 502-1, ex-#222 602-7, 2011 ex-BT-341. |
|
BT-325' |
1975 |
4x |
CKD Praga |
2002 |
Ex-Dresden
#224 584-1, ex-#222 534-8, 2011 ex-BT-342. |
||
BT-330' |
1975 |
4x |
CKD Praga |
2002 |
Ex-Dresden
#224 587-4, ex-#222 533-1, 2011 ex-BT-343. |
||
BT-334' |
1975 |
4x |
CKD Praga |
2002 |
Ex-Dresden
#224 508-7, ex-#222 532-2, 2011 ex-BT-344. |
||
BT-339 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
T4D-MT |
2011 |
Ex-Dresden
#224 238. |
|
BT-340 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
T4D-MT |
2011 |
Ex-Dresden
#224 275. |
|
BT-341 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
T4D-MT |
2011 |
Ex-Dresden
#224 257. |
|
BT-342 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
T4D-MT |
2011 |
Ex-Dresden
#224 210. |
|
BT-343 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
T4D-MT |
2011 |
Ex-Dresden
#224 274. |
|
BT-344 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
T4D-MT |
2011 |
Ex-Dresden
#224 287. |
|
BT-345 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
T4D-MT |
2011 |
Ex-Dresden
#224 232. |
|
BT-1201 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
T4D-MT |
2011 |
Ex-Dresden
#224 235. |
|
BT-1202 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
T4D-MT |
2011 |
Ex-Dresden
#224 222. |
|
BT-1203 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
T4D-MT |
2011 |
Ex-Dresden
#224 255. |
|
BT-1204 |
1973 |
4x |
CKD Praga |
T4D-MT |
2011 |
Ex-Dresden
#224 251. |
|
Tramvaie - Remorci |
|||||||
- |
1976 |
4x |
CKD Praga |
2002 |
Ex-Dresden
#272 601-2, retras în 2002, casat în 2011. |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
Autobuze |
|||||||
-- |
|
2x |
Ikarus |
|
Casat în 2009. |
||
-- |
|
2x |
Ikarus |
|
Casat în 2009. |
||
-- |
BT-03-LMH |
|
2x |
Ikarus |
|
Casat în 2009. |
|
-- |
BT-04-LMH |
|
2x |
Ikarus |
|
Casat în 2005. |
|
-- |
BT-05-LMH |
|
2x |
Ikarus |
|
Casat în 2009. |
|
1 |
B-55-ELT |
2020 |
2x |
Isuzu |
Citibus |
2020 |
Leasing
operaţional pe 5 ani, începând cu 01.07.2020. |
2 |
B-223-ELT |
2020 |
2x |
Isuzu |
Citibus |
2020 |
Leasing
operaţional pe 5 ani, începând cu 01.07.2020. |
3 |
B-224-ELT |
2020 |
2x |
Isuzu |
Citibus |
2020 |
Leasing
operaţional pe 5 ani, începând cu 01.07.2020. |
4 |
B- |
2020 |
2x |
Isuzu |
Citibus |
2020 |
Leasing
operaţional pe 5 ani, începând cu 01.07.2020. |
5 |
B-226-ELT |
2020 |
2x |
Isuzu |
Citibus |
2020 |
Leasing
operaţional pe 5 ani, începând cu 01.07.2020. |
6 |
B-227-ELT |
2020 |
2x |
Isuzu |
Citibus |
2020 |
Leasing
operaţional pe 5 ani, începând cu 01.07.2020. |
7 |
B- |
2020 |
2x |
Isuzu |
Citibus |
2020 |
Leasing
operaţional pe 5 ani, începând cu 01.07.2020. |
8 |
B-229-ELT |
2020 |
2x |
Isuzu |
Citibus |
2020 |
Leasing
operaţional pe 5 ani, începând cu 01.07.2020. |
9 |
B-230-ELT |
2020 |
2x |
Isuzu |
Citibus |
2020 |
Leasing
operaţional pe 5 ani, începând cu 01.07.2020. |
|
|||||||
Microbuze |
|||||||
-- |
BT-12-ELT |
|
2x |
Iveco |
Daily |
|
Casat. |
-- |
BT-13-ELT |
|
2x |
Iveco |
Daily |
|
|
-- |
BT-14-ELT |
|
2x |
Iveco |
Daily |
|
Casat. |
-- |
BT-15-ELT |
|
2x |
Iveco |
Daily |
|
Retras la
01.06.2018. Casat. |
|
|||||||
Autoutilitare |
|||||||
-- |
|
2x |
Roman |
|
Camion. |
||
-- |
BT-07-LMH |
|
2x |
Roman |
|
Autoturn. Retras de la 30.03.2020. |
|
-- |
|
3x |
Roman |
|
Macara 12,5 tone. |